
Η εταιρεία BMT παρουσίασε έναν εντυπωσιακό νέο υβριδικό σχεδιασμό πορθμείου, ο οποίος θα μπορούσε να προετοιμάσει το δρόμο για μια πιο καθαρή και οικονομικά αποδοτικότερη ενεργειακή επιλογή για τους φορείς εκμετάλλευσης πορθμείων. Με μήκος 31 μέτρα, το χωρητικότητας 149 επιβατών «Eco Ferry» έχει μέγιστη ταχύτητα 20 κόμβους και προσφέρει ένα ασύγκριτο, έξυπνο υβριδικό σύστημα το οποίο παρέχει ομαλή, αθόρυβη και χωρίς κραδασμούς ισχύ.
Ο κ. John Bonafoux, Διευθύνων Σύμβουλος της BMT αναφέρει: «Τα “πράσινα” συστήματα πορθμείων πρέπει να αποτελέσουν το μέλλον και είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που εισάγουμε αυτό το νέο υβριδικό σχεδιασμό. Σε μια πρόσφατη μελέτη περίπτωσης που πραγματοποιήσαμε, η οποία αφορούσε πλεύση σε ποτάμι στη Νέα Υόρκη, οι μηχανές του “Eco Ferry” ήταν εντελώς κλειστές για το 63% του χρόνου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τεράστια εξοικονόμηση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές, για να μην αναφερθούμε στις ώρες λειτουργίας των μηχανών και τη συντήρηση».
»Μέσω της συνεργασίας μας με τη BAE Systems, το Eco Ferry χρησιμοποιεί το σύστημα “Hybrid-Drive”, με το οποίο όταν απαιτείται περισσότερη ισχύς, χρησιμοποιούνται και οι πετρελαιοκινητήρες του πλοίου, φορτίζοντας ταυτόχρονα και αυτόματα τις μπαταρίες του. Επιπλέον, το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας του πλοίου μπορεί να φορτιστεί και μέσω στεριάς, αλλά και μέσω των ηλιακών πάνελ που βρίσκονται στην οροφή του».
Φωτό: bmtng.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ