
H κυβέρνηση της Ινδονησίας στοχεύει σε μια παραγωγή άνθρακα της τάξης των 485 εκατ. τόνων για το 2018. Όπως αναφέρει το indonesia-investments.com η ινδονησιακή κυβέρνηση ναι μεν επιχειρεί να περιορίσει την παραγωγή, ωστόσο στοχεύει στο να διασφαλίσει παράλληλα επαρκείς ποσότητες άνθρακα για μελλοντική χρήση και δη για εγχώρια κατανάλωση.
Από την άλλη πλευρά ο Bambang Gatot, Γενικός Διευθυντής του Υπουργείου Ενέργειας και Ορυκτών Πόρων της Ινδονησίας, επεσήμανε ότι δεν θα του προκαλούσε καμία έκπληξη εάν η παραγωγή άνθρακα από τα ανθρακωρυχεία της χώρας αυξηθεί, αγνοώντας κατά αυτό τον τρόπο τις ποσοστώσεις που έχει επιβάλλει η κυβέρνηση για τον περιορισμό της παραγωγής.
Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με το Εθνικό Μεσοπρόθεσμο Αναπτυξιακό Σχέδιο της Ινδονησίας (RPJMN) 2015-2019, η κυβέρνηση είχε θέσει σαν στόχο η παραγωγή να ανέλθει στα 406 εκατ. τόνους άνθρακα για το 2018 και στα 400 εκατ. τόνους για το 2019, ωστόσο η ραγδαία αύξηση των τιμών έχουν καταστήσει αδύνατο τον περιορισμό της παραγωγής σε τόσο χαμηλά επίπεδα.
Παράλληλα ο κ. Gatot επεσήμανε ότι εάν η κυβέρνηση δεν επενέβαινε, τότε είναι πιθανό η παραγωγή άνθρακα να «άγγιζε» τα 600 εκατ. τόνους άνθρακα για φέτος. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι εγχώριοι ανθρακωρύχοι, οι οποίοι προμηθεύουν την αγορά της Ινδονησία με το 25% περίπου της συνολικής τους παραγωγής, επιτρέπεται να υπερβούν τον στόχο παραγωγής που έχει θέσει η κυβέρνηση κατά μόλις 10%.
Τέλος ο Hendra Sinadia, Εκτελεστικός Διευθυντής της Ινδονησιακής Ένωσης Εξόρυξης Άνθρακα (APBI), τόνισε αντιθέτως ότι η παραγωγή στην Ινδονησία είχε ουσιαστικά μειωθεί κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018 εν μέσω δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικράτησαν στην περιοχή και μιας μειωμένης ζήτησης για άνθρακα από πλευράς Κίνας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ