
H κυβέρνηση της Ινδονησίας στοχεύει σε μια παραγωγή άνθρακα της τάξης των 485 εκατ. τόνων για το 2018. Όπως αναφέρει το indonesia-investments.com η ινδονησιακή κυβέρνηση ναι μεν επιχειρεί να περιορίσει την παραγωγή, ωστόσο στοχεύει στο να διασφαλίσει παράλληλα επαρκείς ποσότητες άνθρακα για μελλοντική χρήση και δη για εγχώρια κατανάλωση.
Από την άλλη πλευρά ο Bambang Gatot, Γενικός Διευθυντής του Υπουργείου Ενέργειας και Ορυκτών Πόρων της Ινδονησίας, επεσήμανε ότι δεν θα του προκαλούσε καμία έκπληξη εάν η παραγωγή άνθρακα από τα ανθρακωρυχεία της χώρας αυξηθεί, αγνοώντας κατά αυτό τον τρόπο τις ποσοστώσεις που έχει επιβάλλει η κυβέρνηση για τον περιορισμό της παραγωγής.
Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με το Εθνικό Μεσοπρόθεσμο Αναπτυξιακό Σχέδιο της Ινδονησίας (RPJMN) 2015-2019, η κυβέρνηση είχε θέσει σαν στόχο η παραγωγή να ανέλθει στα 406 εκατ. τόνους άνθρακα για το 2018 και στα 400 εκατ. τόνους για το 2019, ωστόσο η ραγδαία αύξηση των τιμών έχουν καταστήσει αδύνατο τον περιορισμό της παραγωγής σε τόσο χαμηλά επίπεδα.
Παράλληλα ο κ. Gatot επεσήμανε ότι εάν η κυβέρνηση δεν επενέβαινε, τότε είναι πιθανό η παραγωγή άνθρακα να «άγγιζε» τα 600 εκατ. τόνους άνθρακα για φέτος. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι εγχώριοι ανθρακωρύχοι, οι οποίοι προμηθεύουν την αγορά της Ινδονησία με το 25% περίπου της συνολικής τους παραγωγής, επιτρέπεται να υπερβούν τον στόχο παραγωγής που έχει θέσει η κυβέρνηση κατά μόλις 10%.
Τέλος ο Hendra Sinadia, Εκτελεστικός Διευθυντής της Ινδονησιακής Ένωσης Εξόρυξης Άνθρακα (APBI), τόνισε αντιθέτως ότι η παραγωγή στην Ινδονησία είχε ουσιαστικά μειωθεί κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018 εν μέσω δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικράτησαν στην περιοχή και μιας μειωμένης ζήτησης για άνθρακα από πλευράς Κίνας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε χθες Τετάρτη κυρώσεις στους ρωσικούς ενεργειακούς ομίλους Rosneft και Lukoil, προσάπτοντας στη Μόσχα «έλλειψη σοβαρής δέσμευσης σε μια ειρηνευτική…
Το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ ακύρωσε δεκάδες πτήσεις σήμερα, Πέμπτη 23 Οκτωβρίου, λόγω καταιγίδας που αναμένεται να πλήξει τις ολλανδικές ακτές από το απόγευμα.…
Η Stena RoRo επεκτείνει την εμπιστοσύνη της στα κινεζικά ναυπηγεία με την τοποθέτηση μιας ακόμα παραγγελίας. Ειδικότερα, η σουηδική ναυτιλιακή εταιρεία υπέγραψε επιστολή προθέσεων…
Το λιμάνι του Πειραιά συνιστά πλέον το μεγαλύτερο λιμάνι πολλαπλών χρήσεων στη Μεσόγειο, καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη. Ταυτόχρονα όμως αποτελεί…
Το RoRo «SEA CARYATIS» γίνεται το πρώτο ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο που νηολογείται υπό τη σημαία του Λουξεμβούργου. Πρόκειται για μια ιστορική νηολόγηση που σηματοδοτεί…
Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, έχει προκαλέσει πλήθος ανακατατάξεων με τον τρόπο διακυβέρνησής του. Εκτός των άλλων, υπενθυμίζεται ότι έχει δεσμευτεί να εξαλείψει…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει το πρόγραμμα επέκτασης και ανανέωσης του στόλου της CMB.TECH, με την εταιρεία να προχωρά πρόσφατα σε νέες στρατηγικές κινήσεις τόσο…
Μια νέα ρήτρα, σχεδιασμένη για τα ειδικά τέλη της Κίνας σε πλοία συνδεδεμένα με τις ΗΠΑ, αναπτύσσει η BIMCO. «Ο κλάδος μας αντιμετωπίζει αυξανόμενη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ