
H κυβέρνηση της Ινδονησίας στοχεύει σε μια παραγωγή άνθρακα της τάξης των 485 εκατ. τόνων για το 2018. Όπως αναφέρει το indonesia-investments.com η ινδονησιακή κυβέρνηση ναι μεν επιχειρεί να περιορίσει την παραγωγή, ωστόσο στοχεύει στο να διασφαλίσει παράλληλα επαρκείς ποσότητες άνθρακα για μελλοντική χρήση και δη για εγχώρια κατανάλωση.
Από την άλλη πλευρά ο Bambang Gatot, Γενικός Διευθυντής του Υπουργείου Ενέργειας και Ορυκτών Πόρων της Ινδονησίας, επεσήμανε ότι δεν θα του προκαλούσε καμία έκπληξη εάν η παραγωγή άνθρακα από τα ανθρακωρυχεία της χώρας αυξηθεί, αγνοώντας κατά αυτό τον τρόπο τις ποσοστώσεις που έχει επιβάλλει η κυβέρνηση για τον περιορισμό της παραγωγής.
Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με το Εθνικό Μεσοπρόθεσμο Αναπτυξιακό Σχέδιο της Ινδονησίας (RPJMN) 2015-2019, η κυβέρνηση είχε θέσει σαν στόχο η παραγωγή να ανέλθει στα 406 εκατ. τόνους άνθρακα για το 2018 και στα 400 εκατ. τόνους για το 2019, ωστόσο η ραγδαία αύξηση των τιμών έχουν καταστήσει αδύνατο τον περιορισμό της παραγωγής σε τόσο χαμηλά επίπεδα.
Παράλληλα ο κ. Gatot επεσήμανε ότι εάν η κυβέρνηση δεν επενέβαινε, τότε είναι πιθανό η παραγωγή άνθρακα να «άγγιζε» τα 600 εκατ. τόνους άνθρακα για φέτος. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι εγχώριοι ανθρακωρύχοι, οι οποίοι προμηθεύουν την αγορά της Ινδονησία με το 25% περίπου της συνολικής τους παραγωγής, επιτρέπεται να υπερβούν τον στόχο παραγωγής που έχει θέσει η κυβέρνηση κατά μόλις 10%.
Τέλος ο Hendra Sinadia, Εκτελεστικός Διευθυντής της Ινδονησιακής Ένωσης Εξόρυξης Άνθρακα (APBI), τόνισε αντιθέτως ότι η παραγωγή στην Ινδονησία είχε ουσιαστικά μειωθεί κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018 εν μέσω δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικράτησαν στην περιοχή και μιας μειωμένης ζήτησης για άνθρακα από πλευράς Κίνας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ