
Το 2013 το Ταλίν, η πρωτεύουσα της Εσθονίας, αποφάσισε ύστερα από διενέργεια δημοψηφίσματος, να καθιερώσει τις δωρεάν δημόσιες συγκοινωνίες μόνο για τους κατοίκους της πόλης, οι οποίοι το μόνο που είχαν να κάνουν ήταν να εγγραφούν ως κάτοικοι και να αποκτήσουν μία «πράσινη κάρτα» έναντι των 2 ευρώ.
Η συγκεκριμένη ενέργεια έγινε ευρέως αποδεκτή, με αποτέλεσμα η κυβέρνηση της Εσθονίας να πάρει την απόφαση ώστε να καθιερώσει τη δωρεάν μεταφορά των κατοίκων σε όλη την χώρα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με διεθνή μέσα ενημέρωσης, από την 1η Ιουλίου 2018 θα πραγματοποιούνται δωρεάν μεταφορές μόνο μέσω λεωφορείων σε όλη την Εσθονία, για όσους είναι κάτοικοι της χώρας.
Η συγκεκριμένη απόφαση ελήφθη προκειμένου η κυβέρνηση να στηρίξει όσους κατοίκους έχουν χαμηλά εισοδήματα ή είναι άνεργοι, ενώ συγχρόνως εκτιμάται ότι η πολιτική αυτή θα συμβάλει σημαντικά στη μείωση των καυσαερίων και της κίνησης στους δρόμους, καθώς με αυτόν τον τρόπο οι κάτοικοι θα επιλέγουν να μην χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους για να μετακινούνται. Η κυβέρνηση της Εσθονίας επωφελείται και από την δική της πλευρά καθώς με την εγγραφή ατόμων ως κατοίκων της χώρας η κάθε πόλη της Εσθονία θα λαμβάνει αυτόματα μέρος των εθνικών φόρων που καταβάλλει κάθε κάτοικος, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο τα δημοτικά ταμεία.
Όπως αναφέρει η Huffington Post, πρόκειται για το μεγαλύτερο σύστημα δωρεάν δημόσιων μεταφορών του κόσμου αυτό που σχεδιάζει να εφαρμόσει η κυβέρνηση της Εσθονίας.
Παρόμοια συστήματα μικρότερης έκτασης έχουν υιοθετηθεί από την Γαλλία και την Γερμανία, ενώ η Ουαλία και το Ηνωμένο Βασίλειο εφαρμόζουν το σύστημα δωρεάν συγκοινωνιών τα Σαββατοκύριακα με στόχο τη μείωση των εκπομπών καυσαερίων από τα αυτοκίνητα.
Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Ταλίν το 2016, το σύστημα δωρεάν συγκοινωνιών στην πόλη δεν αποθάρρυνε σημαντικά τους κατοίκους της πόλης από το να μην χρησιμοποιούν το αμάξι τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., κορυφαίος πάροχος λύσεων αυτοματισμού για τη ναυτιλιακή και βιομηχανική αγορά, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά τη στρατηγική της…
Σε μια κίνηση με έντονες γεωπολιτικές και οικονομικές προεκτάσεις προέβη πρόσφατα το Πεκίνο, με στόχο να αμβλύνει το εμπορικό χάσμα με την Ουάσιγκτον, το…
Η μέση ηλικία των bulk carriers έχει αυξηθεί τα τελευταία έτη, εξέλιξη της οποίας τα αίτια εντοπίζονται στις κινήσεις των πλοιοκτητών ακόμα και πριν…
Οι τιμές του πετρελαίου σημείωσαν και πάλι σήμερα πτώση, άνω του 3%, μετά την ανακοίνωση από τον ΟPEC+ μιας επιτάχυνσης της παραγωγής για τον…
Tην ποιοτική υπεροχή της ελληνικής σημαίας για ακόμα ένα έτος επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματα των επιθεωρήσεων του Tokyo MoU. Από την ετήσια έκθεση του Tokyo…
Η AEGEAN και η Emirates διευρύνουν περαιτέρω τη συνεργασία τους, προσφέροντας αμοιβαία οφέλη στους επιβάτες τους, μέσω των προγραμμάτων πιστότητας που διαθέτουν. Ειδικότερα από…
Περιορισμένη παρέμεινε η δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων και τον Απρίλιο. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied, τον πρώτο μήνα του β΄ τριμήνου…
Οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθούν να αποφεύγουν τη Διώρυγα του Σουέζ, σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα της Alphaliner. Είναι χαρακτηριστικό ότι,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ