
Οι αποστολές ινδικού βαμβακιού προς την Κίνα αναμένεται να αυξηθούν σε πέντε εκατ. δεμάτια (bales) κατά την επόμενη παραγωγική περίοδο καθώς ο «εμπορικός πόλεμος» μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ, ο οποίος παίρνει διεθνείς διαστάσεις, ωθεί τους μεγαλύτερους καταναλωτές βαμβακιού να αναζητήσουν νέες πηγές εισαγωγών.
Σύμφωνα με το Reuters, οι ΗΠΑ, που αποτελούν το μεγαλύτερο εξαγωγέα βαμβακιού παγκοσμίως, οδηγούσαν τις κινέζικες εισαγωγές για περισσότερο από δέκα χρόνια. Ωστόσο η απόφαση της Κίνας να επιβάλλει δασμούς της τάξης του 25% από τις 6 Ιουλίου 2018 στις εισαγωγές αμερικανικών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου και του βαμβακιού, θα δώσει την ευκαιρία στην Ινδία να αποσπάσει ένα μεγάλο μέρος της αγοράς.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν αξιωματούχοι της D. D. Cotton σε τοπικά μέσα της Ινδίας, η χώρα έχει ήδη υπογράψει συμβάσεις με την Κίνα για την εξαγωγή 85.000 τόνων βαμβακιού από την νέα σοδειά.
Επισημαίνεται ότι η Κίνα, η οποία αποτελεί τον μεγαλύτερο εισαγωγέα βαμβακιού παγκοσμίως, έχει δει τις εισαγωγές της να συρρικνώνονται αισθητά καθώς από τα 5 εκατ. τόνους βαμβακιού που εισήγαγε το έτος 2011/2012 την προηγούμενη χρονιά «κατρακύλησαν» στο 1 εκατ. τόνους βαμβακιού. Σύμφωνα με τον Tim Bourgois, Global Trading Manager της Cotton Platform της εταιρείας Louis Dreyfus, ο ασιατικός γίγαντας αναμένεται κατά το 2019/2020 να ξαναπάρει τα ηνία καθώς θα αυξήσει τις εισαγωγές στα 10 με 15 εκατ. δεμάτια (2 με 3 εκατ. τόνους βαμβακιού).
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της Ένωσης Βαμβακιού της Ινδίας, Atul Ganatra, τόνισε ότι καθώς η ζήτηση της Κίνας είναι τεράστια, είναι ευκαιρία για τη χώρα να αυξήσει κατά πολύ τις εξαγωγές της.
Φαίνεται λοιπόν ότι οι τεταμένες εμπορικές σχέσεις των δύο μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου, έχουν όχι μόνο χαμένους αλλά και νικητές με την Ινδία να επωφελείται σημαντικά αν οι προβλέψεις για την κατακόρυφη άνοδο των εξαγωγών βαμβακιού επιβεβαιωθούν.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ