
Η MSC Cruises παρέλαβε πρόσφατα από τα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri, το νέο κρουαζιερόπλοιό της. Πρόκειται για το «MSC Seaview», το οποίο έχει χωρητικότητα 153.516 τόνους, μήκος 323 μ., πλάτος 41 μ. και τη δυνατότητα να μεταφέρει 4.132 επιβάτες. Το «MSC Seaview» αποτελεί το μεγαλύτερο σε χωρητικότητα και το πιο τεχνολογικά προηγμένο πλοίο που έχει ναυπηγηθεί ποτέ στην Ιταλία. Το «MSC Seaview» αποτελεί το δεύτερο κρουαζιερόπλοιο που παραλαμβάνει η MSC Cruises μέσα σε διάστημα επτά μηνών από τα Fincantieri, καθώς τον περασμένο Νοέμβριο είχε παραλάβει το «MSC Seaside», το αδελφό πλοίο του «MSC Seaview».
Το «MSC Seaview» εντάσσεται στο ναυπηγικό πρόγραμμα της MSC Cruises, αξίας $12,4 δις. Στο πρόγραμμα αυτό εντάσσεται και το «MSC Meraviglia» το οποίο παραλήφθηκε από την εταιρεία τον Μάιο του 2017, ενώ την παρούσα περίοδο ναυπηγείται και ένα άλλο κρουαζιερόπλοιο, το «MSC Bellissima», η παράδοση του οποίου εκτιμάται ότι θα πραγματοποιηθεί εντός του 2019.
Αναφορικά με το «MSC Seaview», το νεοναυπηγημένο πλοίο έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να ανταποκρίνεται στους διεθνείς περιβαλλοντικούς κανονισμούς για καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο και διαθέτει επίσης, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της MSC Cruises, προηγμένο σύστημα διαχείρισης θαλάσσιου έρματος.
Το νέο κρουαζιερόπλοιο της εταιρείας θα ξεκινήσει εντός των επόμενων ημερών να πραγματοποιεί κρουαζιέρες, αρχικά στη Μεσόγειο Θάλασσα και τον ερχόμενο χειμώνα στη Ν. Αμερική.
Φωτό: msccruises.com.au
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ