
Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο με ανακοίνωσή του επεσήμανε τη σύγχυση που μπορεί να επιφέρει στην παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα η εφαρμογή του διεθνούς κανονισμού για καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο σε πλοία, εφόσον ο IMO δεν λάβει τα απαραίτητα μέτρα που θα διασφαλίζουν την επιτυχή υιοθέτηση του κανονισμού, ο οποίος αναμένεται να τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου του 2020.
Ο πρόεδρος του ICS, κ. Esben Poulsson, ανέφερε ότι η παγκόσμια ναυτιλία υποστηρίζει τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του IMO και είναι έτοιμη να επωμιστεί τα επιπρόσθετα κόστη με στόχο την συμμόρφωση με τις διεθνείς περιβαλλοντικές απαιτήσεις, καθώς τα οφέλη είναι σημαντικά για ένα βιώσιμο δια θαλάσσης εμπόριο.
Ωστόσο ο κ. Roulsson τονίζει ότι δεν είναι ακόμα βέβαιο εάν την 1η Ιανουαρίου του 2020 θα υπάρχουν επαρκείς ποσότητες ναυτιλιακών καυσίμων, τα οποία θα είναι συγχρόνως συμβατά με τους αυστηρούς διεθνείς περιβαλλοντικούς κανονισμούς, αλλά και σε ποια τιμή επίσης θα είναι διαθέσιμα προς πώληση.
Σύμφωνα με πρόσφατο δελτίο Τύπου του ICS επισημαίνεται ότι τα συγκεκριμένα προβλήματα θα πρέπει επιλυθούν τον ερχόμενο Ιούλιο όταν και θα πραγματοποιηθεί συνάντηση μεταξύ των χωρών- μελών του IMO αναφορικά με τη διεθνή νομοθεσία για τα καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ