
Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο με ανακοίνωσή του επεσήμανε τη σύγχυση που μπορεί να επιφέρει στην παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα η εφαρμογή του διεθνούς κανονισμού για καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο σε πλοία, εφόσον ο IMO δεν λάβει τα απαραίτητα μέτρα που θα διασφαλίζουν την επιτυχή υιοθέτηση του κανονισμού, ο οποίος αναμένεται να τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου του 2020.
Ο πρόεδρος του ICS, κ. Esben Poulsson, ανέφερε ότι η παγκόσμια ναυτιλία υποστηρίζει τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του IMO και είναι έτοιμη να επωμιστεί τα επιπρόσθετα κόστη με στόχο την συμμόρφωση με τις διεθνείς περιβαλλοντικές απαιτήσεις, καθώς τα οφέλη είναι σημαντικά για ένα βιώσιμο δια θαλάσσης εμπόριο.
Ωστόσο ο κ. Roulsson τονίζει ότι δεν είναι ακόμα βέβαιο εάν την 1η Ιανουαρίου του 2020 θα υπάρχουν επαρκείς ποσότητες ναυτιλιακών καυσίμων, τα οποία θα είναι συγχρόνως συμβατά με τους αυστηρούς διεθνείς περιβαλλοντικούς κανονισμούς, αλλά και σε ποια τιμή επίσης θα είναι διαθέσιμα προς πώληση.
Σύμφωνα με πρόσφατο δελτίο Τύπου του ICS επισημαίνεται ότι τα συγκεκριμένα προβλήματα θα πρέπει επιλυθούν τον ερχόμενο Ιούλιο όταν και θα πραγματοποιηθεί συνάντηση μεταξύ των χωρών- μελών του IMO αναφορικά με τη διεθνή νομοθεσία για τα καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι χώρες της ΕΕ ενέκριναν σήμερα επίσημα το 19ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας για τον πόλεμο εναντίον της Ουκρανίας, το οποίο περιλαμβάνει τη…
Οικονομική βοήθεια με μορφή δανείου ύψους 5 δισεκατομμυρίων ευρώ υπέγραψαν οι ηγέτες της ΕΕ και της Αιγύπτου κατά τη διάρκεια της πρώτης κοινής Συνόδου…
Οι τιμές του πετρελαίου σημείωσαν αλματώδη αύξηση, περί το 3%, στην έναρξη των συναλλαγών στις αγορές εμπορευμάτων στην Ασία σήμερα, μετά τις νέες αμερικανικές…
Ολοκληρώθηκαν την Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025 οι αρχαιρεσίες της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας με την εκλογή των 7 μελών στο Διοικητικό της Συμβούλιο. Αναλυτικά η…
Μια νέα τεχνολογική δοκιμή καυσίμου συνδυάζει για πρώτη φορά αιθανόλη, μεθανόλη και ναυτιλιακό ντίζελ (bunker) σε δίχρονες μηχανές μεγαλης κλιμακας. Η καινοτόμος αυτή προσπάθεια,…
Η υιοθέτηση μιας ενεργειακά διασυνδεδεμένης αρχιτεκτονικής υπόσχεται να μειώσει δραστικά τις εκπομπές και να επαναπροσδιορίσει την αποδοτικότητα των πλοίων. Ο συνδυασμός αυτός αφορά τεχνολογίες…
Ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για την επέκταση του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Atlas Maritime, με επικεφαλής τον κ. Λέοντα Πατίτσα, στο πλαίσιο της…
Καθώς η παγκόσμια ζήτηση για εισαγωγές LNG αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο, οι εξαγωγείς της Βόρειας Αμερικής φαίνονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν με το πόδι στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ