
Οι εισαγωγές σόγιας στην Κίνα αναμένεται να σημειώσουν μείωση κατά την περίοδο Οκτωβρίου 2018- Σεπτεμβρίου 2019, συγκριτικά με την αντίστοιχη προηγούμενη περίοδο, λόγω της αυξημένης παραγωγής σόγιας από την ίδια την χώρα, καθώς και του χαμηλότερου ρυθμού της εγχώριας κατανάλωσής της.
Οι κινεζικές εισαγωγές σόγιας εκτιμάται ότι θα ανέλθουν σε 95,65 εκατ. τόνους την περίοδο Οκτωβρίου 2018- Σεπτεμβρίου 2019, σύμφωνα με το υπουργείο Γεωργίας της Κίνας.
Η παραγωγή σόγιας της Κίνας αναμένεται να σημειώσει αύξηση της τάξης του 4,9%, αγγίζοντας τους 15,27 εκατ. τόνους την περίοδο Οκτωβρίου 2018- Σεπτεμβρίου 2019. Προς την αυξημένη παραγωγή σόγιας στοχεύει η κινεζική κυβέρνηση χορηγώντας επιδοτήσεις στους γεωργούς για περαιτέρω καλλιέργειες.
Αναφορικά με την περίοδο Οκτωβρίου 2017- Σεπτεμβρίου 2018, η παραγωγή σόγιας εκτιμάται ότι θα σημειώσει αύξηση της τάξης του 12,4%, φτάνοντας τους 14,55 εκατ. τόνους.
Το περασμένο έτος οι εισαγωγές σόγιας της Κίνας ανήλθαν σε 95,53 εκατ. τόνους, αντιπροσωπεύοντας τον μεγαλύτερο εισαγωγέα σε παγκόσμιο επίπεδο.
Την ίδια ώρα η παραγωγή σόγιας από την Βραζιλία σημειώνει συνεχή αύξηση και διεθνή μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι θα ξεπεράσει την αντίστοιχη παραγωγή των ΗΠΑ, με αποτέλεσμα η Βραζιλία να αποτελέσει εντός του τρέχοντος έτους τον μεγαλύτερο παραγωγό σόγιας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Σύμφωνα με την βραζιλιάνικη Abiove (Brazilian Association of Vegetable Oil Industries), η Βραζιλία αποτελεί ήδη τον μεγαλύτερο εξαγωγέα σόγιας στον κόσμο και αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία της στο συγκεκριμένο χώρο μέσα από την αύξηση των καλλιεργειών της.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Καθώς η σύγκρουση ΗΠΑ-Κίνας στο ναυτιλιακό στερέωμα κλιμακώνεται ραγδαία, με τις δύο υπερδυνάμεις να επιβάλλουν αμοιβαία λιμενικά τέλη, το Πεκίνο εξαπολύει πυρά ακόμα και…
Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη εξήγγειλε τα εγκαίνια του Κέντρου Νεοελληνικού Πολιτισμού «Μαριλένα Λασκαρίδη», στο Πανεπιστήμιο Διεθνών Σπουδών της Σαγκάης (Shanghai International Studies University –…
Οι παραλαβές σύγχρονων και τεχνολογικά προηγμένων δεξαμενόπλοιων συνεχίζονται για τις ελληνικών συμφερόντων εταιρείες, με τη Pantheon Tankers Management LTD, συμφερόντων της κ. Άννας Αγγελικούση…
Η ταχεία πρόοδος της θαλάσσιας ρομποτικής και των αυτόνομων πλοίων αλλάζει ριζικά το μέλλον της ναυτιλίας, συνδυάζοντας τεχνητή νοημοσύνη, απομακρυσμένο έλεγχο και ενεργειακή αποδοτικότητα.…
Πάνω από έναν χρόνο μετά την έναρξη της νέας θητείας της ΕΕ, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν δει ελάχιστες ενέργειες για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας,…
Ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας 2% τόσο για εφέτος όσο και για το 2026, έναντι 2,3% το 2024, προβλέπει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ