
Η MAN Diesel & Turbo εξασφάλισε μια παραγγελία από την MSC (Mediterranean Shipping Company) για τον εξοπλισμό 11 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 23.000 TEUs το καθένα, με κινητήρες τύπου MAN B&W 11G95ME-C9.5, καθώς και με ηλεκτρομηχανές.
Τα έξι πλοία πρόκειται να ναυπηγηθούν από τη Samsung Heavy Industries (SHI), ενώ τα υπόλοιπα από την Daewoo Shipping Marine Engineering (DSME).
Το πρόθεμα “G” στην ονομασία μιας μηχανής MAN B&W σημαίνει ότι ο σχεδιασμός της έχει γίνει με αρκετά μεγαλύτερη διαδρομή εμβόλου που μειώνει την ταχύτητα του κινητήρα, επιτρέποντας έτσι το σχεδιασμό πλοίων με εξαιρετικά υψηλή απόδοση.
Η μεγαλύτερη διαδρομή των κινητήρων τύπου “G” έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερες στροφές ανά λεπτό για τον κινητήρα που κινεί την προπέλα. Η χαμηλότερη αυτή ταχύτητα επιτρέπει τη χρήση μεγαλύτερης προπέλας, και αποδεικνύεται τελικά σημαντικά πιο αποδοτική από άποψη πρόωσης. ‘Ολα αυτά σε συνδυασμό με ένα βελτιστοποιημένο σχεδιασμό του κινητήρα, σημαίνουν πως τα εν λόγω νεότευκτα πλοία της MSC θα έχουν μειωμένη κατανάλωση καυσίμου καθώς και μειωμένες εκπομπές CO2.
Σύμφωνα με τη MAN Diesel & Turbo μέχρι σήμερα έχουν παραγγελθεί 71 κινητήρες τύπου G95, από τους οποίους οι 23 έχουν ήδη τεθεί σε λειτουργία.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/INGO WAGNER
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ