
Η εταιρεία PAO Sovcomflot (SCF Group) ανακοίνωσε ότι έχει υπογράψει μια συμφωνία χρηματοδότησης ύψους 252 εκατ. USD για τη ναυπήγηση μιας σειράς από έξι δεξαμενόπλοια κατηγορίας Aframax, τα πρώτα της κατηγορίας τους τα οποία έχουν σχεδιαστεί ειδικά ώστε να καταναλώνουν καύσιμο LNG. Τα εν λόγω πλοία βρίσκονται υπό κατασκευή και πρόκειται να παραδοθούν από το 3ο τρίμηνο του 2018 έως το 2ο τρίμηνο του 2019.
Τα καινοτόμα αυτά πλοία θέτουν νέα περιβαλλοντικά πρότυπα για τον κλάδο της παγκόσμιας ναυτιλίας που αφορά τα δεξαμενόπλοια, υιοθετώντας το LNG ως ένα κύριο καύσιμο για δεξαμενόπλοια κατηγορίας Aframax. Το κάθε πλοίο θα έχει χωρητικότητα 114.000 dwt ενώ όλα θα ανήκουν στην κατηγορία ice class 1A, κάτι που θα τους επιτρέπει να επιχειρούν με ασφάλεια καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους σε περιοχές που αντιμετωπίζουν δύσκολες συνθήκες πάγου, όπως η Βαλτική.
Τα δύο από τα έξι πλοία θα είναι χρονοναυλωμένα στη Shell, για χρονικό διάστημα έως δέκα έτη, ενώ η Shell θα παρέχει επίσης καύσιμο LNG και για τα έξι δεξαμενόπλοια της σειράς, σε όλη την περιοχή της Βορειοδυτικής Ευρώπης και της Βαλτικής.
Φωτό: sovcomflot.ru
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ