
Η εταιρεία Hanjin Heavy Industries ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει δύο πλοία κατηγορίας VLGC (Very Large Gas Carrier) στις εγκαταστάσεις της στις Φιλιππίνες, για την εταιρεία Exmar. Τα χωρητικότητας 80.000 m3 νεότευκτα πλοία θα τροφοδοτούνται το καθένα από έναν ανεξάρτητο κινητήρα MAN B&W 6G60ME-LGIP Mk9.5 .
Η εταιρεία MAN Diesel & Turbo αναφέρει ότι τα εν λόγω VLGCs επέλεξαν το LPG ως καύσιμο προκειμένου να συμμορφωθούν με τη νέα νομοθεσία του IMO για τις εκπομπές θείου που θα τεθεί σε ισχύ το 2020. Η παράδοση των κινητήρων στο ναυπηγείο έχει προγραμματιστεί για τον Δεκέμβριο του 2019. Μετά την ολοκλήρωση της ναυπήγησής τους, τα πλοία θα ναυλωθούν από την Statoil.
Ο κ. Bjarne Foldager, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Προώθησης του τμήματος Δίχρονων Κινητήρων της MAN Diesel & Turbo, ανέφερε: “Το ενδιαφέρον για τη χρήση του LPG ως καυσίμου, εκτός από την κατηγορία πλοίων μεταφοράς LPG, αυξάνεται λόγω της ιδιότητάς του να μην περιέχει θείο, της διαθεσιμότητάς του και της ευκολίας ανεφοδιασμού του.”
Σύμφωνα με τη MAN Diesel & Turbo ο κινητήρας ME-LGIP έχει παρουσιάσει μείωση κατά περίπου 10% του CO2 και μείωση κατά περίπου 90% των σωματιδίων κατά τη λειτουργία του με LPG, σε σύγκριση με το MDO. Επιπλέον, η MAN Diesel & Turbo αναμένει ότι η εγκατάσταση των κινητήρων ME-LGIP σε εμπορικά πλοία θα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική ως προς το κόστος, σε σχέση με άλλους τύπους κινητήρων διπλού καυσίμου.
Φωτό: mandieselturbo.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις ρυθμίσεις που περικλείουν τη ναυτιλιακή βιομηχανία, την ενεργειακή μετάβαση, καθώς και το ρόλο των λιμενικών υποδομών προς αυτή την κατεύθυνση, επικεντρώθηκε η συζήτηση…
Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης και ο Υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους παρευρέθηκαν σήμερα, Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025, στην τελετή εγκαινίων των ανακαινισμένων εργαστηρίων του…
Ο όμιλος ERMA TECH, ανακοίνωσε την απόκτηση της τεχνολογίας Ultrasonic Antifouling Technology, που αναπτύχθηκε από την γερμανικών συμφερόντων HASYTEC, και των σχετικών δικαιωμάτων πνευματικής…
Για μια ιστορικής σημασίας MEPC στον ΙΜΟ, ιδιαίτερα στην περίπτωση που το Net Zero Framework υιοθετηθεί από τα κράτη μέλη, έκανε λόγο ο κ.…
Από το Λιμεναρχείο Κορίνθου ανακοινώθηκε η διακοπή της ναυσιπλοΐας στη Διώρυγα της Κορίνθου από σήμερα, Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 και μέχρι νεωτέρας, λόγω προγραμματισμένων…
Αν και οι διπλωματικές σχέσεις Ουάσιγκτον-Καράκας παραμένουν τεταμένες, οι εταιρείες ενέργειας που έχουν αφήσει «ανοιχτές υποθέσεις» στη Βενεζουέλα φιλοδοξούν ότι σύντομα θα εξαιρεθούν από…
Έντονη ήταν η παρουσία των Ελλήνων πλοιοκτητών για ακόμη μία εβδομάδα στην αγορά των νεότευκτων, με τα δεξαμενόπλοια να έχουν την τιμητική τους. Συγκεκριμένα,…
Το 2025 δεν έχει εξελιχθεί ιδανικά για τις αποστολές σιτηρών ‒κυρίως για το σιτάρι‒, με τη συνολική μείωση των αγαθών να ξεπερνά το 10%.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ