
Η εταιρεία Hanjin Heavy Industries ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει δύο πλοία κατηγορίας VLGC (Very Large Gas Carrier) στις εγκαταστάσεις της στις Φιλιππίνες, για την εταιρεία Exmar. Τα χωρητικότητας 80.000 m3 νεότευκτα πλοία θα τροφοδοτούνται το καθένα από έναν ανεξάρτητο κινητήρα MAN B&W 6G60ME-LGIP Mk9.5 .
Η εταιρεία MAN Diesel & Turbo αναφέρει ότι τα εν λόγω VLGCs επέλεξαν το LPG ως καύσιμο προκειμένου να συμμορφωθούν με τη νέα νομοθεσία του IMO για τις εκπομπές θείου που θα τεθεί σε ισχύ το 2020. Η παράδοση των κινητήρων στο ναυπηγείο έχει προγραμματιστεί για τον Δεκέμβριο του 2019. Μετά την ολοκλήρωση της ναυπήγησής τους, τα πλοία θα ναυλωθούν από την Statoil.
Ο κ. Bjarne Foldager, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Προώθησης του τμήματος Δίχρονων Κινητήρων της MAN Diesel & Turbo, ανέφερε: “Το ενδιαφέρον για τη χρήση του LPG ως καυσίμου, εκτός από την κατηγορία πλοίων μεταφοράς LPG, αυξάνεται λόγω της ιδιότητάς του να μην περιέχει θείο, της διαθεσιμότητάς του και της ευκολίας ανεφοδιασμού του.”
Σύμφωνα με τη MAN Diesel & Turbo ο κινητήρας ME-LGIP έχει παρουσιάσει μείωση κατά περίπου 10% του CO2 και μείωση κατά περίπου 90% των σωματιδίων κατά τη λειτουργία του με LPG, σε σύγκριση με το MDO. Επιπλέον, η MAN Diesel & Turbo αναμένει ότι η εγκατάσταση των κινητήρων ME-LGIP σε εμπορικά πλοία θα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική ως προς το κόστος, σε σχέση με άλλους τύπους κινητήρων διπλού καυσίμου.
Φωτό: mandieselturbo.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Το έργο ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδας-Κύπρου (Great Sea Interconnector-GSI), είναι «στρατηγική μας προτεραιότητα και είναι σημαντικό να δει το φως της ημέρας το συντομότερο δυνατό»,…

Η Isalos.net σε συνεργασία με το Ίδρυμα Ευγενίδου συνεχίζουν, κατά το νέο ακαδημαϊκό έτος, τη σειρά επιμορφωτικών εκδηλώσεών τους, που εγκαινιάσθηκαν τη χρονιά 2024-2025…

Τις απόψεις τους σχετικά με το φλέγον ζήτημα του IMO Net-Zero Framework και των εναλλακτικών καυσίμων, καθώς και τον αυξανόμενο αντίκτυπο των γεωπολιτικών αναταράξεων…

Στην Ετήσια Γενική Συνέλευση του International Group of P&I Clubs, που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο στις 11 Νοεμβρίου 2025, ο κ. Rolf Thore Roppestad, CEO…

Η DryDel Shipping ανακοίνωσε την παραλαβή, από τα ναυπηγεία Tsuneishi Heavy Industries (Cebu), Inc. στις Φιλιππίνες, του νεότευκτου bulk carrier «M/V Gloria del Mare»,…

Η έναρξη των πρώτων εξαγωγών σιδηρομεταλλεύματος από το Simandou, ένα από τα μεγαλύτερα ανεκμετάλλευτα κοιτάσματα παγκοσμίως, σηματοδοτεί καθοριστική καμπή για τις ροές ξηρού φορτίου.…

Η Celestyal διεύρυνε το πρόγραμμα εκδρομών στην στεριά για τις νέες επερχόμενες κρουαζιέρες «Εικόνες Αραβίας» του 2025, με το δεύτερο πλοίο της που θα…

Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου εισάγει νέο ρυθμιστικό πλαίσιο απαγόρευσης παροχής ναυτιλιακών και ασφαλιστικών υπηρεσιών που σχετίζονται με τη διαμεσολάβηση εξαγωγών ρωσικού LNG, στο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ