
Η κινεζική αγορά κρουαζιέρας φαίνεται πως βιώνει μια περίοδο κρίσης, καθώς μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας έχουν αποφασίσει να «αποσύρουν», τουλάχιστον σε προσωρινό επίπεδο, τα πλοία και τις δραστηριότητές τους από το Πεκίνο.
Πρόσφατα η Royal Caribbean Cruises ανακοίνωσε ότι μέχρι τα τέλη του 2018 θα έχει διακόψει τη λειτουργία της κοινοπραξίας «SkySea Cruise Line» την οποία έχει δημιουργήσει σε συνεργασία με το κινεζικό ταξιδιωτικό γραφείο Ctrip, ενώ θα προβεί επίσης στην πώληση του μοναδικού κρουαζιερόπλοιου που βρίσκεται υπό τον έλεγχο της συγκεκριμένης κοινοπραξίας. Το πλοίο της κοινοπραξίας, το «Golden Era», πραγματοποιεί κρουαζιέρες σε πόλεις της Κίνας, στις Φιλιππίνες, στην Ιαπωνία και στο Βιετνάμ. Από το 2019 το πλοίο θα εκτελεί πλόες στο Ηνωμένο Βασίλειο υπό τον έλεγχο άλλης εταιρείας κρουαζιέρας.
Επίσης, η TUI Cruises, η οποία αποτελεί κοινοπραξία της Royal Caribbean και της TUI Group, αποφάσισε πρόσφατα να μετακινήσει δύο πλοία της, τα Mein Schiff 1 (πρώην Celebrity Galaxy) και Mein Schiff 2 (πρώην Celebrity Mercury) από την Κίνα με το δεύτερο να εκτελεί κρουαζιέρες πλέον στη Γερμανία.
Αλλά και η Norwegian Cruises επέλεξε να γυρίσει την πλάτη στην Κίνα. Σύμφωνα με ανακοίνωση που πραγματοποίησε τον περασμένο Ιανουάριο η εταιρεία, το νέο της κρουαζιερόπλοιο «Norwegian Encore» δεν προορίζεται τελικά για την κινεζική αγορά κρουαζιέρας, όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένο, αλλά για το Μαϊάμι.
Η Royal Caribbean έχει ανακοινώσει επιπρόσθετα ότι θα απομακρύνει από την Κίνα το «Ovation of the Seas» το οποίο από το 2019 και μετά θα εκτελεί πλόες στην Αλάσκα, ενώ η Princess Cruises θα αποσύρει από την κινεζική αγορά το κρουαζιερόπλοιο «Majestic Princess», το οποίο θα εκτελεί πλόες στην Αυστραλία.
Ωστόσο το υπό ναυπήγηση πλοίο της Royal Caribbean, «Spectrum of the Seas», θα ενταχθεί στην κινεζική αγορά το 2019, καθώς η Κίνα εκτιμάται ότι θα αποτελέσει μελλοντικά τη μεγαλύτερη αγορά κρουαζιέρας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ