
 
															Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής υπέγραψε σήμερα την τροποποίηση των δρομολογίων του ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ και του ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ ΙΙ, της πλοιοκτήτριας εταιρίας Golden Star Ferries, για το χρονικό διάστημα από 13 Απριλίου 2018 έως 31 Οκτωβρίου 2018. Συγκεκριμένα, τα δύο πλοία από τις 13 Απριλίου και μέχρι τις 31 Μαΐου και από 1ης Οκτωβρίου και μέχρι 31 Οκτωβρίου, θα φεύγουν από το Ηράκλειο στις 07:40. Η εταιρία ανέλαβε τη δέσμευση, στις χρονικές αυτές περιόδους τα πλοία της να φτάνουν στη Σαντορίνη στις 11:15, ώστε να εξυπηρετείται η εύρυθμη λειτουργία του λιμανιού, χωρίς να δημιουργούνται προβλήματα σε πλοία άλλων εταιριών. Από 1ης Ιουνίου έως 30 Σεπτεμβρίου 2018, τα συγκεκριμένα πλοία θα αναχωρούν από το Ηράκλειο στις 09:30.
Με άλλη απόφαση, ο κ. Κουρουμπλής ενέκρινε την τροποποίηση του δρομολογίου για το πλοίο ΣΙΦΝΟΣ ΤΖΕΤ, της εταιρίας SeaJets, το οποίο από 30 Απριλίου και μέχρι 28 Οκτωβρίου, θα εκτελεί το δρομολόγιο Ηράκλειο – Θήρα – Πάρο – Μύκονο και Ρέθυμνο – Θήρα – Πάρο – Μύκονο, με ώρα αναχώρησης από το Ηράκλειο στις 07:30.
Ο κ. Κουρουμπλής διευκρίνισε στις πλοιοκτήτριες εταιρίες ότι υποχρεούνται να τηρήσουν τα συγκεκριμένα ωράρια, έως τη λήξη της δρομολογιακής περιόδου.
Όσον αφορά τη διαμάχη μεταξύ των δύο ακτοπλοϊκών εταιριών, και παρά το γεγονός ότι το ΣΑΣ έχει γνωμοδοτήσει θετικά για την τροποποίηση των δρομολογίων της Golden Star Ferries, ο κ. Κουρουμπλής έδωσε εντολή στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου να αποστείλουν ερώτημα προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους επί των ενστάσεων που προβάλλει η εταιρία SeaJets, ότι η αλλαγή του λιμένα αφετηρίας και του τερματικού λιμένα ενός δρομολογημένου πλοίου εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 6, παρ.2 του νόμου 2932/2001, το οποίο προβλέπει ότι δεν πρέπει να διαταράσσεται η εξυπηρέτηση της γραμμής ούτε να δημιουργούνται διακρίσεις σε βάρος άλλων πλοιοκτητών.
Φωτό: goldenstarferries.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…

Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον των Ελλήνων πλοιοκτητών για νεότευκτα πλοία, δείγμα της προσαρμοστικότητάς τους στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες του παγκόσμιου ναυτιλιακού στερεώματος. Υπό αυτό…

Σε έναν νέο κύκλο ανακατατάξεων και προσαρμογών εισέρχεται η αγορά των δεξαμενόπλοιων, υπό τη σκιά των τελευταίων γεωπολιτικών εξελίξεων και της κλιμάκωσης των κυρώσεων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ