
Το νέο υβριδικό κρουαζιερόπλοιο “MS Roald Amundsen”, το οποίο κατασκευάστηκε για τη νορβηγική εταιρεία κρουαζιέρας Hurtigruten, καθελκύστηκε στο ναυπηγείο της Kleven στις 17 Φεβρουαρίου.
Μετά την τελική παράδοσή του το καλοκαίρι του 2018, το πλοίο θα ξεκινήσει να πραγματοποιεί εκδρομικά ταξίδια στην Ανταρκτική και τα Χιλιανά Φιόρδ. Το συγκεκριμένο πλοίο αποτελεί μέρος της παραγγελίας της Hurtigruten για δύο πλοία, η οποία έγινε στην Kleven τον Απρίλιο του 2016.
Με μήκος 140 μέτρα και πλάτος 23,6 μέτρα, τα δύο πλοία, με τις ονομασίες “Roald Amundsen” και “Fridtjof Nansen”, θα μπορούν να φιλοξενήσουν 530 επιβάτες. Η υβριδική τεχνολογία που θα φέρουν, σε συνδυασμό με την προηγμένη κατασκευή του κύτους και την αποτελεσματική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας επί του πλοίου, θα μειώσει την κατανάλωση καυσίμων και τις εκπομπές CO2 στα πλοία κατά 20%, σύμφωνα με τη Hurtigruten.
Επιπλέον, τα πλοία θα διαθέτουν ειδικά ενισχυμένα κύτη για διέλευση από πάγο, καθώς προορίζονται και για ταξίδια σε πολικές περιοχές.
Η επιτυχημένη καθέλκυση του πλοίου αποτελεί ένα σηµαντικό ορόσηµο για την κατασκευή του πρώτου υβριδικού πλοίου της κατηγορίας του, το οποίο θα διαθέτει μεγάλες μπαταρίες για μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Φωτό: hurtigruten.co.uk
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Η αγορά πετρελαίου επιδεικνύει τάσεις σταθεροποίησης, με τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του Brent να διαμορφώνονται σήμερα στα $62,14 και του WTI στα $58,05/βαρέλι, διατηρώντας…

Την οριστική ολοκλήρωση της στρατηγικής κίνησης για την απόκτηση ισχυρού μειοψηφικού ποσοστού στην TORM ανακοίνωσε η Hafnia Limited, επισφραγίζοντας και τυπικά τη συμφωνία αγοραπωλησίας…

Η επιστροφή στη θαλάσσια αρτηρία της Ερυθράς Θάλασσας σε σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα διαφαίνεται πιο πιθανή μέρα με τη μέρα, σύμφωνα με την ΒΙΜCO,…

Κάλεσμα προς τα εγχώρια ναυπηγεία να καταθέσουν προτάσεις για τη ναυπήγηση έως τεσσάρων product tankers διπλού καυσίμου απηύθυνε πρόσφατα η Shipping Corporation of India…

Η εντυπωσιακή αύξηση των ροών ρωσικού αερίου μέσω αγωγών προς την Κίνα αδυνατεί να μεταφραστεί σε ισοδύναμο οικονομικό όφελος για τη Μόσχα –σύμφωνα με…

Η DHL Global Forwarding και η CMA CGM κάνουν ένα σημαντικό βήμα προς την αποανθρακοποίηση των παγκόσμιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων. Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να…

Η δευτερογενής αγορά ξηρού φορτίου το 2025 χαρακτηρίζεται από ισχυρή ρευστότητα, με τους Έλληνες πλοιοκτήτες ωστόσο να κινούνται με σαφή διάθεση ποιοτικής αναδιάρθρωσης και…

Άνοδο των εσόδων από τις εξαγωγές εμπορευμάτων βλέπει η Αυστραλία για το 2026, καθώς συνεχίζεται το ράλι του χρυσού και το σιδηρομετάλλευμα αποδεικνύεται ανθεκτικό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ