
Για την Ένωση των Γερμανών Εφοπλιστών (VDR) η συγκρότηση της νέας γερμανικής κυβέρνησης έπειτα από αρκετούς μήνες διαπραγματεύσεων αποτελεί ένα πολύ καλό νέο.
Ο Alfred Hartmann, ο πρόεδρος της Ένωσης, σχολιάζοντας τις πολιτικές εξελίξεις στην Γερμανία σχολίασε ότι: «Εν γένει, είμαστε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων μεταξύ των CDU, CSU και SPD. Η ναυτιλιακή βιομηχανία θεωρείται ως στρατηγικού χαρακτήρα για την Γερμανία και αναγνωρίζεται η ανάγκη να διατηρηθεί η ανταγωνιστικότητα της Γερμανίας ως ναυτιλιακού κέντρου».
Η ναυτιλιακή βιομηχανία, για τον πρόεδρο των Γερμανών εφοπλιστών, «εξελίσσεται ταχέως σε παγκόσμιο επίπεδο», ενώ νέα δεδομένα διαμορφώνονται λόγω της ψηφιοποίησης αλλά και των απαιτήσεων για προστασία του περιβάλλοντος. Ως εκ τούτου, σημειώνει στην δήλωσή του ο κ. Hartmann «η ομοσπονδιακή κυβέρνηση πρέπει να επανεξετάζει συνεχώς το επίπεδο ανταγωνιστικότητας της γερμανικής εμπορικής ναυτιλίας και όταν κρίνεται απαραίτητο να την ενισχύει με τα κατάλληλα μέσα». Για τον πρόεδρο των Γερμανών εφοπλιστών η προσπάθεια συμφωνίας για ένα ανταγωνιστικό φορολογικό σύστημα τόσο σε διεθνές όσο και ευρωπαϊκό επίπεδο συνιστά μία σωστή προσέγγιση.
Για την Ένωση των Γερμανών Εφοπλιστών ως σημαντική κρίνεται και η βελτίωση του εργατικού δικαίου, έτσι ώστε ο Γερμανός ναυτικός να μπορεί να εργάζεται με ασφάλεια και προοπτική σε ένα απαιτητικό και άκρως ανταγωνιστικό οικονομικό περιβάλλον.
Τέλος ο κ. Hartmann τόνισε στις δηλώσεις του την σημασία του στρατηγικού σχεδιασμού «Maritime Agenda 2025», που δίνει έμφαση: (α) στην βελτίωση της καινοτομίας κυρίως στις μεσαίου μεγέθους ναυτιλιακές επιχειρήσεις αλλά και στις παραναυτιλιακές εταιρείες έτσι ώστε αυτές να καταστούν εκ νέου ανταγωνιστικές, (β) στην εφαρμογή πολιτικών που θα προστατεύουν το θαλάσσιο περιβάλλον και το κλίμα, (γ) στην πιο δυναμική είσοδο των επιχειρήσεων στους τομείς της ψηφιοποίησης και της αυτοματοποίησης, καθως και (δ) στο άνοιγμα νέων αγορών για τις γερμανικές ναυτιλιακές/παραναυτιλιακές εταιρείες.
Με την εφαρμογή της «Maritime Agenda 2025» αλλά και την βελτίωση του πλαισίου και των όρων χρηματοδότησης της γερμανικής ναυτιλίας, με την βοήθεια της νέας κυβέρνησης, οι Γερμανοί εφοπλιστές ελπιζουν σε ένα καλύτερο αύριο για τη ναυτιλιακή βιομηχανία της χώρας.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/FOCKE STRANGMANN & reederverband.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ