
Για την Ένωση των Γερμανών Εφοπλιστών (VDR) η συγκρότηση της νέας γερμανικής κυβέρνησης έπειτα από αρκετούς μήνες διαπραγματεύσεων αποτελεί ένα πολύ καλό νέο.
Ο Alfred Hartmann, ο πρόεδρος της Ένωσης, σχολιάζοντας τις πολιτικές εξελίξεις στην Γερμανία σχολίασε ότι: «Εν γένει, είμαστε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων μεταξύ των CDU, CSU και SPD. Η ναυτιλιακή βιομηχανία θεωρείται ως στρατηγικού χαρακτήρα για την Γερμανία και αναγνωρίζεται η ανάγκη να διατηρηθεί η ανταγωνιστικότητα της Γερμανίας ως ναυτιλιακού κέντρου».
Η ναυτιλιακή βιομηχανία, για τον πρόεδρο των Γερμανών εφοπλιστών, «εξελίσσεται ταχέως σε παγκόσμιο επίπεδο», ενώ νέα δεδομένα διαμορφώνονται λόγω της ψηφιοποίησης αλλά και των απαιτήσεων για προστασία του περιβάλλοντος. Ως εκ τούτου, σημειώνει στην δήλωσή του ο κ. Hartmann «η ομοσπονδιακή κυβέρνηση πρέπει να επανεξετάζει συνεχώς το επίπεδο ανταγωνιστικότητας της γερμανικής εμπορικής ναυτιλίας και όταν κρίνεται απαραίτητο να την ενισχύει με τα κατάλληλα μέσα». Για τον πρόεδρο των Γερμανών εφοπλιστών η προσπάθεια συμφωνίας για ένα ανταγωνιστικό φορολογικό σύστημα τόσο σε διεθνές όσο και ευρωπαϊκό επίπεδο συνιστά μία σωστή προσέγγιση.
Για την Ένωση των Γερμανών Εφοπλιστών ως σημαντική κρίνεται και η βελτίωση του εργατικού δικαίου, έτσι ώστε ο Γερμανός ναυτικός να μπορεί να εργάζεται με ασφάλεια και προοπτική σε ένα απαιτητικό και άκρως ανταγωνιστικό οικονομικό περιβάλλον.
Τέλος ο κ. Hartmann τόνισε στις δηλώσεις του την σημασία του στρατηγικού σχεδιασμού «Maritime Agenda 2025», που δίνει έμφαση: (α) στην βελτίωση της καινοτομίας κυρίως στις μεσαίου μεγέθους ναυτιλιακές επιχειρήσεις αλλά και στις παραναυτιλιακές εταιρείες έτσι ώστε αυτές να καταστούν εκ νέου ανταγωνιστικές, (β) στην εφαρμογή πολιτικών που θα προστατεύουν το θαλάσσιο περιβάλλον και το κλίμα, (γ) στην πιο δυναμική είσοδο των επιχειρήσεων στους τομείς της ψηφιοποίησης και της αυτοματοποίησης, καθως και (δ) στο άνοιγμα νέων αγορών για τις γερμανικές ναυτιλιακές/παραναυτιλιακές εταιρείες.
Με την εφαρμογή της «Maritime Agenda 2025» αλλά και την βελτίωση του πλαισίου και των όρων χρηματοδότησης της γερμανικής ναυτιλίας, με την βοήθεια της νέας κυβέρνησης, οι Γερμανοί εφοπλιστές ελπιζουν σε ένα καλύτερο αύριο για τη ναυτιλιακή βιομηχανία της χώρας.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/FOCKE STRANGMANN & reederverband.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ανησυχητικά είναι πρόσφατα δεδομένα έρευνας για την ευαλωτότητα της ναυτιλιακής βιομηχανίας έναντι των κυβερνοεπιθέσεων. Αναλυτικότερα, δεδομένα των Achilles Network και Procureship δείχνουν ότι περισσότερο…

Η Microsoft ανακοίνωσε τη Δευτέρα 3 Νοεμβρίου επενδύσεις ύψους 15,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, κυρίως στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα έως το…

Μετά την πρόσφατη έναρξη πτήσεων προς τη Λισαβόνα, η SKY express, εγκαινίασε στις 24 Οκτωβρίου και τη νέα απευθείας πτήση Αθήνα-Μαδρίτη, ενισχύοντας περαιτέρω την…

Βελτιώθηκε ελαφρώς τον Οκτώβριο ο δείκτης οικονομικού κλίματος και διαμορφώθηκε στις 107,5 μονάδες, από 106,2 μονάδες τον Σεπτέμβριο. Σύμφωνα με την έρευνα οικονομικής συγκυρίας…

Το Πεκίνο διοχετεύει συνολικά κεφάλαια 500 δισεκατομμυρίων γιουάν (περίπου 60,85 δισεκατομμυρίων ευρώ) μέσω ενός νέου εργαλείου χρηματοδοτικής πολιτικής, σύμφωνα με μία ανακοίνωση που εξέδωσαν…

Οι εξαγωγές πετρελαϊκών προϊόντων από το Κουβέιτ υποχώρησαν στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιανουάριο του 2024 και διαμορφώθηκαν κάτω από 3.500 kt τον Σεπτέμβριο.…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε οριακή κάμψη τον Σεπτέμβριο, οδηγούμενη από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης…

Η στάση της Ευρωπαϊκής Ένωσης απέναντι στη Ρωσία, και κατά προέκταση στα ενεργειακά προϊόντα της, μεταβάλλεται σταδιακά. Αυτό είναι το συμπέρασμα που μπορεί κανείς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ