
Ο μεγαλύτερος διεθνής λιμένας της Γερμανίας και ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια του κόσμου, το Αμβούργο, αναμένει για το 2018 αύξηση στην διακίνηση εμπορευματικών φορτίων αλλά και αύξηση των εσόδων, όπως κατεγράφη και το 2017.
Συγκεκριμένα η εταιρεία διαχείρισης των τερματικών σταθμών του λιμένα του Αμβούργου Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) έκανε λόγο για ένα «εξαιρετικά επιτυχημένο οικονομικό έτος 2017», καθώς τα ενοποιημένα έσοδα –με βάση τα προσωρινά στοιχεία– αυξήθηκαν άνω του 6% σε €1,25 δις από €1,18 το 2016. Αύξηση άνω του 5% κατέγραψε και το λειτουργικό αποτέλεσμα του ομίλου (EBIT) αγγίζοντας τα €173 εκ. από €164 το 2016. Σε ό,τι αφορά την διακίνηση φορτίων, από τους τερματικούς σταθμούς του λιμένα διακινήθηκαν το 2017 136,5 εκατ. τόνοι εμπορευμάτων.
Ο λιμένας του Αμβούργου επενδύει το 2018 σε νέες υποδομές καθώς και στην βελτίωση των υπαρχόντων αλλά και στην ανάπτυξη νέων ψηφιακών επιχειρηματικών μοντέλων με στόχο να συνεχίζει να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους χρήστες του. Επιπλέον, με την εκβάθυνση του διαύλου ναυσιπλοΐας στις εκβολές του ποταμού Έλβα, και συγκεκριμένα στις περιοχές του Κάτω και του Άνω Έλβα, το Αμβούργο αναμένει να ενισχυθεί περαιτέρω η ανταγωνιστικότητά του έναντι των άλλων λιμένων της βορειο-δυτικής Ευρώπης.
Να σημειωθεί ότι το μεγαλύτερο θαλάσσιο λιμάνι της Γερμανίας εξασφαλίζει περισσότερες από 156.000 θέσεις εργασίας στη μητροπολιτική περιοχή του Αμβούργου, ενώ η βιομηχανική του παραγωγή συνεισφέρει άμεσα στην γερμανική εθνική οικονομία περισσότερο από €21 δις ακαθάριστης προστιθέμενης αξίας.
Φωτό: Ναυτικά Χρονικά
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ