
Η νοτιοκορεάτικη Hyundai Merchant Marine (HMM) στοχεύει να επεκτείνει δυναμικά την παρουσία της, τόσο από πλευράς ενίσχυσης του στόλου της όσο και από πλευράς περαιτέρω ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της.
Σύμφωνα με μέσα ενημέρωσης της Νότιας Κορέας, η HMM θα συνεργαστεί και θα δημιουργήσει μία κοινοπραξία με τις εταιρείες MSC, Hapag- Lloyd και τη συμμαχία ONE (China COSCO Shipping, Evergreen Line, CMA CGM και OOCL) για την θαλάσσια σύνδεση της Ασίας με τη Νότια Αμερική μέσω τακτικών γραμμών.
Συγκεκριμένα από τον Απρίλιο του 2018 οι παραπάνω εταιρείες πρόκειται να συνδέουν τη Νότια Κορέα, την Κίνα, την Ιαπωνία και την Ταϊβάν με τη δυτική ακτή του Μεξικού, το Περού, την Χιλή και την Κολομβία.
Η HMM μέσα από τη συγκεκριμένη συνεργασία στοχεύει να εδραιώσει την θέση της στη γραμμή Άπω Ανατολής- Νότια Αμερικής.
Συγχρόνως η εταιρεία με ανακοίνωσή της τον περασμένο Δεκέμβριο έχει γνωστοποιήσει την πρόθεσή της να επεκτείνει τον στόλο της, ναυπηγώντας νέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 22.000 TEUs.
Όπως αναφέρουν δημοσιεύματα από διεθνή μέσα ενημέρωσης, η νοτιοκορεάτικη εταιρεία στοχεύει σε ναυπήγηση 20 containerships μέσα στα επόμενα έτη. Σύμφωνα με τον Πρόεδρο και CEO της HMM, κ. C.K. Yoo, η εταιρεία αναμένεται να έχει διπλασιάσει τον στόλο της μέχρι το 2022.
Φωτό: hmm21.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ