
Αύξηση εσόδων της τάξεως του 13% κατέγραψε η A.P. Møller – Mærsk A/S το περασμένο έτος, αντιστρέφοντας τα αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα που είχε το 2016.
Συγκεκριμένα τα κέρδη του δανέζικου ομίλου το 2017 ανήλθαν σε $356 εκατ., συγκριτικά με τις ζημίες των $496 εκατ. το 2016. Ωστόσο το 2017 αποτέλεσε μία χρονιά πρόκληση για τον όμιλο καθώς τον περασμένο Ιούνιο βρέθηκε στο στόχαστρο μεγάλης κυβερνοεπίθεσης με αποτέλεσμα να προκληθούν σημαντικές βλάβες στα πληροφοριακά του συστήματα σε παγκόσμιο επίπεδο. Το γεγονός αυτό είχε αρνητικό αντίκτυπο στα οικονομικά στοιχεία του ομίλου καθώς συνέβαλε στην απώλεια εσόδων ύψους $300 εκατ.
Επιπλέον το περασμένο έτος αποτέλεσε χρονιά αλλαγών και μετασχηματισμών για την Maersk. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτέλεσε η ολοκλήρωση της εξαγοράς της γερμανικής ναυτιλιακής Hamburg Süd από τον δανέζικο κολοσσό η οποία πραγματοποιήθηκε στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου.
Σύμφωνα με παλαιότερο δημοσίευμα των Ναυτικών Χρονικών, ο κ. Søren Skou, Διευθύνων Σύμβουλος της Α.Ρ. Møller-Mærsk είχε δηλώσει τότε ότι με την ολοκλήρωση της εξαγοράς «έχουμε φτάσει σε ένα σημαντικό ορόσημο στην στρατηγική μας να γίνουμε μια ολοκληρωμένη εταιρεία logistics και μεταφορών με βιώσιμη ανάπτυξη».
Το μέλλον για τις ναυτιλιακές της Βόρειας Ευρώπης είναι προφανώς στις συνδυασμένες μεταφορές, τις υπηρεσίες που βασίζονται σε προγράμματα υψηλής τεχνολογίας, τις λιμενικές υπηρεσίες και την εφαρμογή καινοτομιών σε θέματα διαχείρισης και αποθήκευσης φορτίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η αγορά πετρελαίου επιδεικνύει τάσεις σταθεροποίησης, με τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του Brent να διαμορφώνονται σήμερα στα $62,14 και του WTI στα $58,05/βαρέλι, διατηρώντας…

Την οριστική ολοκλήρωση της στρατηγικής κίνησης για την απόκτηση ισχυρού μειοψηφικού ποσοστού στην TORM ανακοίνωσε η Hafnia Limited, επισφραγίζοντας και τυπικά τη συμφωνία αγοραπωλησίας…

Η επιστροφή στη θαλάσσια αρτηρία της Ερυθράς Θάλασσας σε σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα διαφαίνεται πιο πιθανή μέρα με τη μέρα, σύμφωνα με την ΒΙΜCO,…

Κάλεσμα προς τα εγχώρια ναυπηγεία να καταθέσουν προτάσεις για τη ναυπήγηση έως τεσσάρων product tankers διπλού καυσίμου απηύθυνε πρόσφατα η Shipping Corporation of India…

Η εντυπωσιακή αύξηση των ροών ρωσικού αερίου μέσω αγωγών προς την Κίνα αδυνατεί να μεταφραστεί σε ισοδύναμο οικονομικό όφελος για τη Μόσχα –σύμφωνα με…

Η DHL Global Forwarding και η CMA CGM κάνουν ένα σημαντικό βήμα προς την αποανθρακοποίηση των παγκόσμιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων. Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να…

Η δευτερογενής αγορά ξηρού φορτίου το 2025 χαρακτηρίζεται από ισχυρή ρευστότητα, με τους Έλληνες πλοιοκτήτες ωστόσο να κινούνται με σαφή διάθεση ποιοτικής αναδιάρθρωσης και…

Άνοδο των εσόδων από τις εξαγωγές εμπορευμάτων βλέπει η Αυστραλία για το 2026, καθώς συνεχίζεται το ράλι του χρυσού και το σιδηρομετάλλευμα αποδεικνύεται ανθεκτικό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ