
O John Michael Radziwill, εγγονός του μεγάλου ναυτέλληνα Ι.Μ. Καρρά, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της GoodBulk, ενισχύει την παρουσία του στη ναυτιλιακή αγορά.
Η GoodBulk, με έδρα στο Μονακό, ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2016 και αποτελεί μια νέα ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Στόχος της εταιρείας είναι να διαθέτει στόλο μόνο από μεταχειρισμένα bulk carriers, χωρητικότητας 50.000 έως 210.000 DWT, τα οποία να πληρούν τα πρότυπα υψηλών προδιαγραφών. Επιπλέον η Goodbulk στοχεύει σε προσέλκυση επενδυτών και funds που έχουν εμπειρία στην αγορά των dry bulk carriers.
Τον περασμένο Οκτώβριο, όπως αναφέρεται και σε παλαιότερο δημοσίευμα των Ναυτικών Χρονικών, η εταιρεία είχε υπογράψει συμφωνία με την επενδυτική εταιρεία CarVal Investors για την απόκτηση έως και 13 πλοίων κατηγορίας Capesize, από εταιρείες- πελάτες της δεύτερης που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα.
Στο πλαίσιο αυτό η GoodBulk ανακοίνωσε ότι παρέλαβε πρόσφατα δύο νέα bulk carriers. Πρόκειται για το «Aquaproud», ναυπηγημένο το 2009 και το «Aquatonka», ναυπηγημένο το 2012. Τα δύο πλοία εντάσσονται στην κατηγορία των Capesizes με χωρητικότητα 178.057 DWT και 179.004 DWT, αντίστοιχα.
Ο στόλος της GoodBulk ανέρχεται πλέον σε 17 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, εκ των οποίων τα 14 κατηγορίας Capesize, το 1 κατηγορίας Panamax vessel και τα 2 κατηγορίας Supramax, ενώ η εταιρεία αναμένει εντός του πρώτου τριμήνου του 2018 την παράδοση επιπλέον 7 πλοίων κατηγορίας Capesize.
Ο κ. Radziwill απέσπασε το βραβείο Lloyd’s List’s Newsmaker of the Year κατά την ελληνική απονομή των βραβείων Lloyd’s στην Αθήνα, τον περασμένο Noέμβριο.
Φωτό: goodbulk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ