
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Γερμανικών Βιομηχανιών Dieter Kempf εξέφρασε την αντίθεσή του αναφορικά με τις «ατομικές ενέργειες» από μέρους της Γερμανίας σε τομείς που αφορούν την ενέργεια και την κλιματική πολιτική.
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο German Press Agency, ο κ. Kempf επεσήμανε ότι μια «απομονωμένη» εθνική δράση ενδεχομένως να μην φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα διότι η παραγωγή ενέργειας θα μεταφερόταν σε ξένες χώρες και η τιμή της ηλεκτρικής ενέργειας θα συνέχιζε να σημειώνει αύξηση.
Όπως ο ίδιος ανέφερε, η πολιτική της χώρας αναφορικά με την ενέργεια και την κλιματική αλλαγή θα πρέπει να λάβει υπόψη την ανταγωνιστικότητα της γερμανικής βιομηχανίας και όχι την αποδυνάμωσή της.
Ο κ. Kempf ανέφερε ότι θα πρέπει να πραγματοποιηθούν οι απαιτούμενες συζητήσεις για την ενέργεια και την κλιματική αλλαγή και να καθοριστεί η πολιτική που θα πρέπει να ακολουθηθεί ξεχωριστά για τομείς της χώρας, που αφορούν μεταξύ άλλων τη βιομηχανία της, την ενέργειά της και τις μεταφορές της για την σωστότερη αντιμετώπιση οποιωνδήποτε προβλημάτων.
Ο ίδιος τόνισε ότι ο στόχος από μέρους της Γερμανίας, στο πλαίσιο της Συμφωνίας του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή, ο οποίος αφορά τη μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα κατά 40% το 2020, συγκριτικά με τις αντίστοιχες εκπομπές του 1990 θα είναι δύσκολο να επιτευχθεί.
Σύμφωνα με το German Press Agency μια μεγάλη μελέτη αναφορικά με την κλιματική αλλαγή πρόκειται να δημοσιευτεί σύντομα από την Ομοσπονδία Γερμανικών Βιομηχανιών, στόχος της οποίας θα είναι να παρουσιαστούν τεκμηριωμένα οι τεχνικές και οικονομικές δυνατότητες αναφορικά με τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Capital-Executive Ship Management Corp. ολοκλήρωσε με επιτυχία τη διαδικασία νηολόγησης του bulk carrier M/V «ARISTOMENIS» (Φ/Γ “ΑΡΙΣΤΟΜΕΝΗΣ”) στο ελληνικό νηολόγιο. Το M/V «ARISTOMENIS»…
Η Hellenic Seaplanes προσθαλασσώθηκε στο λιμάνι του Βόλου, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στις θαλάσσιες αερομεταφορές. Το υδροπλάνο της εταιρείας προσέγγισε την κεντρική προβλήτα μπροστά…
Η τροπική καταιγίδα Ντάνας κατευθύνεται προς την ανατολική Κίνα σήμερα το πρωί, με την επαρχία Τζετζιάνγκ να ετοιμάζεται για την άφιξη του φαινομένου το…
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ