
Μία ανατρεπτική ιδέα για τη σύνδεση του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας μέσω μίας γιγανταίας γέφυρας πρότεινε στον Γάλλο πρόεδρο κατά την επίσκεψη του τελευταίου στο Λονδίνο ο υπουργός των Εξωτερικών του ΗΒ Μπόρις Τζόνσον.
Όπως μεταδίδουν τα βρετανικά ειδησεογραφικά μέσα ο Βρετανός ΥΠΕΞ ανέφερε στον Εμμανουέλ Μακρόν ότι είναι «γελοίο» δύο γειτονικές χώρες και δύο από τις μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου να ενώνονται μόνο δια μέσου μίας σιδηροδρομικής γραμμής. Μία πρόταση που ενώ αρχικά ο πρόεδρος της Γαλλίας έλαβε υπόψη του, ωστόσο απορρίφθηκε τελικά από την κυβέρνηση της Γαλλίας με το επιχείρημα ότι υπάρχουν άλλα κατασκευαστικά έργα που πρέπει άμεσα να ολοκληρωθούν.
Για τον Μπόρις Τζόνσον η οικονομική ανάπτυξη μίας χώρας, πόσο μάλλον της Βρετανίας μετά το Brexit, εξαρτάται από τις καλές και ποιοτικές υποδομές της και την βελτίωση των συνδέσεών της με την ευρωπαϊκή ήπειρο.
Ο ειδικός στον σχεδιασμό και την κατασκευή γεφυρών Ian Firth, μιλώντας στο BBC Radio 4, τόνισε ότι η κατασκευή μίας γέφυρας πάνω από την Θάλασσα της Μάγχης που θα ενώνει τις δύο χώρες «είναι απολύτως εφικτή», ενώ σημείωσε ότι «πριν κατασκευαστεί το τούνελ της Μάγχης είχαν εξεταστεί λύσεις που προέβλεπαν και την κατασκευή γεφυρών». Για τον ίδιο πρόκειται για ένα μεγάλο έργο, που μπορεί να κατασκευαστεί και δεν θα επηρεάζει καθόλου τη ναυτιλια, καθώς μπορεί να υπάρξει συνδυασμός εναέριας γέφυρας και υποθαλάσσιας κατασκευής (τούνελ).
Στον αντίποδα, βέβαια, στελέχη της βρετανικής ναυτιλιακής βιομηχανίας εκφράζουν τις επιφυλάξεις τους στην πιθανότητα κατασκευής μίας γέφυρας 22 μιλίων (35 χλμ) πάνω από τη Μάγχη, θεωρώντας ότι «μία τεράστια τσιμεντένια κατασκευή στη μέση της πιο πολυσύχναστης ναυτιλιακής αρτηρίας στον κόσμο» ίσως να εγκυμονεί κινδύνους για τα πλοία που την διαπλέουν.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ EPA/FEHMARNBELT
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Καθώς οι διελεύσεις των πλοίων ανακάμπτουν σταδιακά από τη Διώρυγα του Σουέζ και τα πρώτα σημάδια σταθεροποίησης στην θαλάσσια περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας γίνονται…

Τα ναυπηγεία της Κίνας, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα δεδομένα της Xclusiv, παραμένουν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της εφοπλιστικής κοινότητας για νεότευκτα διαφόρων τύπων.…

Οι θαλάσσιοι ελέφαντες, το κυριότερο είδος φώκιας στον κόσμο, αποδεκατίστηκαν από τη γρίπη των πτηνών, προειδοποιούν οι επιστήμονες, βασιζόμενοι στη ραγδαία μείωση του πληθυσμού…

Η DHL Group προχωρά σε ένα από τα μεγαλύτερα επενδυτικά εγχειρήματά της στην Ασία, δεσμεύοντας 1 δισ. ευρώ έως το 2030 για την αναβάθμιση…

Το 2025 οδεύει με βεβαιότητα προς τη λίστα των τριών θερμότερων ετών που έχουν καταγραφεί ποτέ, σύμφωνα με την υπηρεσία κλιματικής παρακολούθησης Copernicus της…

Η Fleet Management Limited έχει ισχυρό παγκόσμιο αποτύπωμα. Πόσο σημαντική είναι η ελληνική ναυτιλιακή αγορά για τη συνολική στρατηγική σας; Η ομάδα έχει αναπτυχθεί…

Η Σερβία εξασφάλισε τρίμηνη αναστολή σχετικά με τη ρωσικής ιδιοκτησίας πετρελαϊκή εταιρία NIS, που υπόκειται σε κυρώσεις από τις ΗΠΑ οι οποίες απειλούν τον…

Η επιβίωση των πιγκουίνων Χούμπολτ, ενός είδους πτηνών που κατοικούν σε βραχώδεις ακτογραμμές της Χιλής, συνεχίζει να απειλείται αδιάλειπτα από παράγοντες όπως η κλιματική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ