
Η China National Petroleum Corporation ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έχει επιταχύνει τις διαδικασίες για την ολοκλήρωση της κατασκευής του αγωγού μεταφοράς φυσικού αερίου ο οποίος θα συνδέει την Κίνα με τη Ρωσία.
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη συνεργασία των δύο χωρών στον τομέα της ενέργειας, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Xinhuanet.
Σε ό,τι αφορά το τμήμα της Κίνας, ο αγωγός, μήκους 3.371 χλμ. θα ξεκινά από την επαρχία Χεϊλονγκτσιάνγκ, η οποία βρίσκεται στο νοτιοανατολικό τμήμα της χώρας και θα καταλήγει στη Σαγκάη. Η κατασκευή του αγωγού ξεκίνησε το 2015 και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2020.
Το τμήμα του αγωγού στη Ρωσία ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2014 στην ανατολική Σιβηρία συγκεκριμένα.
Με την ολοκλήρωση της κατασκευής του αγωγού η Κίνα θα μπορεί να προμηθεύεται από τη Ρωσία έως και 38 δις κυβικά μέτρα φυσικού αερίου σε ετήσια βάση.
Το παραπάνω έργο αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας της κινεζικής κυβέρνησης να στρέψει την προσοχή της σε καθαρότερες πηγές ενέργειας, όπως είναι το φυσικό αέριο, περιορίζοντας την χρήση του άνθρακα.
Σύμφωνα με στοιχεία του National Development and Reform Commission, η Κίνα σκοπεύει να αυξήσει την εγχώρια χρήση του φυσικού αερίου έως και 10% μέχρι το 2020 και έως 15% μέχρι το 2030, σε σχέση με το 2017.
Η ζήτηση της Κίνας για φυσικό αέριο θα συνεχίσει να αυξάνεται έως και το 2040, ξεπερνώντας την εγχώρια παραγωγή της κατά 43% περίπου, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ΙΕΑ (International Energy Agency).
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/HAIDER AL-ASSADEE
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ