
Η κυβέρνηση της Ινδίας έχει ολοκληρώσει νομοσχέδιο με στόχο να επικυρώσει τη Διεθνή Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ, η οποία προβλέπει την ασφαλή και περιβαλλοντικά «ορθή» ανακύκλωση των πλοίων.
Ο Υπουργός αρμόδιος για θέματα Ναυτιλίας της Ινδίας, Nitin Gadkari, επεσήμανε τη σημασία της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ για την Ινδία αναφορικά με τον εκσυγχρονισμό του νομοθετικού πλαισίου της χώρας σε ναυτιλιακά ζητήματα, αναφέροντας συγχρόνως ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να ορίσει μια εθνική αρχή, της οποίας ο ρόλος θα είναι να διαχειρίζεται, να εποπτεύει και να παρακολουθεί όλες τις δραστηριότητες στην χώρα που σχετίζονται με την ανακύκλωση των πλοίων.
Προς το παρόν η Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ, η οποία νομοθετήθηκε από τον IMO το 2009, έχει επικυρωθεί από έξι μόνο κράτη (Νορβηγία, Γαλλία, Δανία, Βέλγιο, Παναμάς, Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό). Η συγκεκριμένη Σύμβαση θα τεθεί σε εφαρμογή 24 μήνες αφότου επικυρωθεί από 15 κράτη, τα οποία θα αντιπροσωπεύουν το 40% του παγκόσμιου τονάζ.
Η κυβέρνηση της Ινδίας λαμβάνει δραστικά μέτρα για να αλλάξει τις συνθήκες ανακύκλωσης των πλοίων στα διαλυτήρια της χώρας. Τον περασμένο Σεπτέμβριο η χώρα έλαβε δάνειο ύψους $76 εκατ. από την Japan International Cooperation Agency για την αναβάθμιση του μεγαλύτερου τμήματος των μονάδων ανακύκλωσής της στο Alang-Sosiya.
Το συγκεκριμένο σχέδιο αναβάθμισης, συνολικής αξίας $111, 2 εκατ., έχει ως στόχο να συμμορφωθούν οι μονάδες ανακύκλωσης της Ινδίας στο Alang με τους διεθνείς κανονισμούς αναφορικά με την ασφάλεια των εργαζομένων και την προστασία του περιβάλλοντος κατά τη διαδικασία της ανακύκλωσης των πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η δευτερογενής αγορά δεξαμενόπλοιων το 2025 εμφανίζει εξαιρετικά υψηλή κινητικότητα, τροφοδοτούμενη από τις ισχυρές αποδόσεις των ναύλων ως αποτέλεσμα της αύξησης των τονομιλίων λόγω…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ