
Ο όμιλος Hyundai Heavy Industries (HHI), με την υποστήριξη του LR, ανταποκρίνεται στο αυξανόμενο ενδιαφέρον για την ανάπτυξη της παγκόσμιας προσφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) μετά την εισαγωγή των ορίων που αφορούν τις εκπομπές NOx και SOx από τον IMO, πρωτοπορώντας στην ανάπτυξη καινοτόμων σχεδιασμών πλοίων.
Αυτό το Δεκέμβριο το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard (HMD), μέλος του ομίλου HHI, πρόκειται να παραδώσει το μεγαλύτερο πλοίο που χρησιμοποιεί καύσιμο LNG, ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου χωρητικότητας 50,000 dwt, το οποίο θα φέρει μια δεξαμενή για την αποθήκευση του LNG κατασκευασμένη από μαγγάνιο. Η HHI υπέγραψε επίσης πρόσφατα σύμβαση για την κατασκευή του πρώτου παγκοσμίως δεξαμενόπλοιου κατηγορίας Aframax που θα τροφοδοτείται με καύσιμο LNG.
Νωρίτερα φέτος, η HHI και o LR ανακοίνωσαν ένα κοινό αναπτυξιακό έργο για τη σχεδίαση πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου χωρητικότητας 180.000 dwt. Το στάδιο του σχεδιασμού έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και το έργο βρίσκεται στη διαδικασία της έγκρισης.
Επιπλέον, οι εταιρείες Woodside, Anangel, GE, ο LR και η HHI θα συμμετέχουν σε ένα κοινό πρόγραμμα για την ανάπτυξη ενός Very Large Ore Carrier (VLOC), χωρητικότητας 250.000 dwt, το οποίο θα τροφοδοτείται με καύσιμο LNG και θα επιχειρεί στη γραμμή εμπορίου σιδηρομεταλλευμάτων μεταξύ Αυστραλίας-Ασίας.
Ο κ. Hyung Kwan Kim, Senior Executive Vice President της HHI ανέφερε: «Πιστεύουμε ότι το έργο μας για τη δημιουργία φιλικών προς το περιβάλλον σχεδιασμών είναι περισσότερο μια αποστολή παρά μια επιλογή, η οποία θα οδηγήσει σε μια καθαρότερη ναυτιλιακή βιομηχανία και έναν πιο «πράσινο» κόσμο. Ελπίζουμε ότι ο πρώτος ευεργετούμενος αυτής της προσπάθειας θα είναι η ναυτιλιακή βιομηχανία. Είναι πάντα ήταν μεγάλη μας χαρά να συνεργαζόμαστε με τον LR.»
Φωτό: lr.org
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε εκδήλωση της «Πρωτοβουλίας 21», στις 20 Οκτωβρίου 2025 στο Μέγαρο Μουσικής, όπου έγινε απολογισμός των δράσεων που υλοποιήθηκαν κατά τη…

Με αριθμό μελών-ρεκόρ, αυξημένο παγκόσμιο αποτύπωμα και ανανεωμένη εστίαση στις μελλοντικές προτεραιότητες του κλάδου, η INTERCARGO γιορτάζει φέτος τα 45 έτη από την ίδρυσή…

Με τη σημασία των κρίσιμων μετάλλων για την παγκόσμια οικονομία να αυξάνεται ραγδαία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και οι ΗΠΑ ενώνουν τις δυνάμεις τους…

Πρόσφατα, το bulk carrier ονόματι «MV Veracity» παραδόθηκε στη Sea Pioneer από το ναυπηγείο Oshima Shipbuilding Co. της Ιαπωνίας. Τόσο η παράδοση του πλοίου,…

Η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά εκκίνησε μια διαδικασία διαβούλευσης με εκπροσώπους της ναυτιλιακής βιομηχανίας για τον εντοπισμό πιθανών εταίρων που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν…

Τον Σεπτέμβριο του 2025 διενεργήθηκαν ανά τον κόσμο συνολικά 6.777 επιθεωρήσεις κράτους λιμένα, οι οποίες οδήγησαν σε 178 κρατήσεις, με 20.209 καταγεγραμμένες ελλείψεις και…

Υπό το πρίσμα των πρόσφατων εξελίξεων γύρω από το NZF, οργανισμοί της ναυτιλίας επιβεβαίωσαν εκ νέου την υποστήριξή τους προς τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό…

Μια σημαντική κορυφή κατέκτησε στις 29 Οκτωβρίου η Nvidia, γεγονός που αναδεικνύει το διαρκώς αυξανόμενο ενδιαφέρον για μετοχές εταιρειών τεχνητής νοημοσύνης. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ