
Ο όμιλος Hyundai Heavy Industries (HHI), με την υποστήριξη του LR, ανταποκρίνεται στο αυξανόμενο ενδιαφέρον για την ανάπτυξη της παγκόσμιας προσφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) μετά την εισαγωγή των ορίων που αφορούν τις εκπομπές NOx και SOx από τον IMO, πρωτοπορώντας στην ανάπτυξη καινοτόμων σχεδιασμών πλοίων.
Αυτό το Δεκέμβριο το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard (HMD), μέλος του ομίλου HHI, πρόκειται να παραδώσει το μεγαλύτερο πλοίο που χρησιμοποιεί καύσιμο LNG, ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου χωρητικότητας 50,000 dwt, το οποίο θα φέρει μια δεξαμενή για την αποθήκευση του LNG κατασκευασμένη από μαγγάνιο. Η HHI υπέγραψε επίσης πρόσφατα σύμβαση για την κατασκευή του πρώτου παγκοσμίως δεξαμενόπλοιου κατηγορίας Aframax που θα τροφοδοτείται με καύσιμο LNG.
Νωρίτερα φέτος, η HHI και o LR ανακοίνωσαν ένα κοινό αναπτυξιακό έργο για τη σχεδίαση πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου χωρητικότητας 180.000 dwt. Το στάδιο του σχεδιασμού έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και το έργο βρίσκεται στη διαδικασία της έγκρισης.
Επιπλέον, οι εταιρείες Woodside, Anangel, GE, ο LR και η HHI θα συμμετέχουν σε ένα κοινό πρόγραμμα για την ανάπτυξη ενός Very Large Ore Carrier (VLOC), χωρητικότητας 250.000 dwt, το οποίο θα τροφοδοτείται με καύσιμο LNG και θα επιχειρεί στη γραμμή εμπορίου σιδηρομεταλλευμάτων μεταξύ Αυστραλίας-Ασίας.
Ο κ. Hyung Kwan Kim, Senior Executive Vice President της HHI ανέφερε: «Πιστεύουμε ότι το έργο μας για τη δημιουργία φιλικών προς το περιβάλλον σχεδιασμών είναι περισσότερο μια αποστολή παρά μια επιλογή, η οποία θα οδηγήσει σε μια καθαρότερη ναυτιλιακή βιομηχανία και έναν πιο «πράσινο» κόσμο. Ελπίζουμε ότι ο πρώτος ευεργετούμενος αυτής της προσπάθειας θα είναι η ναυτιλιακή βιομηχανία. Είναι πάντα ήταν μεγάλη μας χαρά να συνεργαζόμαστε με τον LR.»
Φωτό: lr.org
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…
Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αξία του εμπορίου αγαθών και υπηρεσιών κατά σχεδόν 40% έως το 2040, χάρη στην αύξηση της παραγωγικότητας…
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ