
Οι εταιρείες Mitsubishi Heavy Industries Marine Machinery & Equipment Co, LTD (MHI-MME) και Wärtsilä υπέγραψαν ένα Μνημόνιο Συμφωνίας (MOU) σχετικά με τη διάθεση στην αγορά μιας νέας ενεργειακής λύσης για πλοία. Η συγκεκριμένη λύση συνδυάζει καινοτόμες τεχνολογίες και από τις δύο εταιρείες για την επίτευξη μεγαλύτερης δυνατότητας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και μεγαλύτερης πρόωσης στα πλοία.
Με την ενοποίηση του συστήματος παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας με ανάκτηση θερµότητας και εξοικονόμησης ενέργειας (WHRS) της MHI-MME, με την τεχνολογία λειτουργικού ελέγχου της Wärtsilä για συστήματα γεννητριών που λαμβάνουν κίνηση από τον άξονα της κύριας μηχανής, η νέα αυτή λύση έχει ως αποτέλεσμα την ενεργειακά αποδοτικότερη πλοήγηση των πλοίων καθώς και ένα βελτιωμένο δείκτη ενεργειακής απόδοσης (EEDI).
Μια αξιοσημείωτη καινοτομία είναι ο συνδυασμός ενός power take off/take in (PTO/PTI) συστήματος γεννήτριας που λαμβάνει κίνηση από τον άξονα της κύριας μηχανής, με το σύστημα WHRS, με σκοπό τη βελτίωση της σταθερότητας του WHRS. Ανάλογα με το φορτίο της κύριας μηχανής και του δικτύου του πλοίου, το WHRS παράγει μερικές φορές ηλεκτρική ενέργεια που υπερβαίνει εκείνη που χρειάζεται το δίκτυο. Αυτή η ενέργεια μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσω της γεννήτριας PTO / PTI για την κίνηση του άξονα της προπέλας. Με πλήρες φορτίο, η πλεονάζουσα ενέργεια μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει την κίνηση του πλοίου με την άμεση εφαρμογή της στον άξονα της προπέλας. Σε χαμηλό φορτίο κύριας μηχανής, το WHRS μπορεί να λειτουργεί παράλληλα με ένα σετ γεννητριών diesel.
Με την συγκεκριμένη λύση, η MHI-MME θα προσφέρει ένα ακόμη ευρύτερο φάσμα λύσεων εξοικονόμησης ενέργειας για πλοία που χρησιμοποιούν γεννήτριες που λαμβάνουν κίνηση από τον άξονα της κύριας μηχανής, ώστε να συμμορφώνονται με τους αυστηρότερους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που θα τεθούν σε ισχύ στο εγγύς μέλλον.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Το νησί Σαπιέντζα, στα ανοικτά της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, και κατ’ ακρίβεια ο βυθός περιμετρικά της, αποτελεί εστία συσσώρευσης διχτυών ψαρέματος, τα οποία κανείς δεν…

Η επενδυτική εταιρεία KKR ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της Galaxy Container Solutions, μιας πλατφόρμας μίσθωσης εμπορευματοκιβωτίων, η οποία υποστηρίζεται από κεφάλαια ύψους 500 εκατ.…

Η Union Pacific ανακοίνωσε ότι αναμένει να υποβάλει τα έγγραφα για τη συγχώνευσή της με τη Norfolk Southern, αξίας $85 δισ., στις αρμόδιες ρυθμιστικές…

Οι πιέσεις των ΗΠΑ κατά της Ινδίας, ώστε η ασιατική χώρα να σταματήσει να εισάγει αργό από τη Ρωσία, φαίνεται πως αποδίδουν καρπούς. Πιο…

Εν μέσω επιβράδυνσης της ζήτησης για νεότευκτα πλοία σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Στο πλαίσιο αυτό, την…

Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., ως Χρυσός Χορηγός της Γυναικείας Ομάδας Βόλεϊ του Α.Ο.Φ. Πορφύρας, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την έναρξη λειτουργίας…

Η Αφρική αγκαλιάζει μια νέα γενιά υποθαλάσσιας τεχνολογίας, με την εγκατάσταση των πρώτων ROV XLX EVO III της Forum Energy Technologies (FET) στα έργα…

Θετικά είναι τα «σήματα» που εκπέμπει το τελευταίο διάστημα η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να σημειώνουν άνοδο για δεύτερη διαδοχική εβδομάδα.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ