
Ο Δεκέμβριος αναδεικνύεται σε μήνα ολοκλήρωσης εξαγορών στην αγορά των containerships. Μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Hamburg Süd από την Mærsk Line και την ολοκλήρωση της συγχώνευσης Hapag-Lloyd – UASC, η αγορά βλέπει να δημιουργείται η τρίτη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, η οποία θα διαθέτει στόλο 400 πλοίων.
Αυτό είναι το αποτέλεσμα που προκύπτει από την απόφαση της ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού, μετά και τη σχετική απόφαση των αμερικανικών αρχών, να δώσει τη συγκατάθεσή της για να προχωρήσει η εξαγορά της OOCL από την COSCO. Το τίμημα της εξαγοράς υπερβαίνει τα $6 δις.
Όπως αναφέρεται στα διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία οι εμπειρογνώμονες της Επιτροπής Ανταγωνισμού της ΕΕ μετά τους ελέγχους που διεξήγαγαν δεν εξέφρασαν καμμία ανησυχία ως προς πιθανές στρεβλώσεις του ανταγωνισμού από την συγχώνευση των δυο ναυτιλιακών εταιρειών. Άλλωστε, όπως σημειώνουν υψηλόβαθμα στελέχη της Επιτροπής, ακόμα και μετά την εξαγορά θα εξακολουθήσουν να λειτουργούν αρκετοί μεγάλοι ανταγωνιστές στην ευρωπαϊκή αλλά και στην διεθνή αγορά.
Να σημειωθεί ότι η OOCL, από τον περασμένο Ιούλιο, βρισκόταν σε διαδικασία εξαγοράς της από την COSCO Shipping.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/FOCKE STRANGMANN
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ