
Dry
Αύξηση καταγράφεται στους ναύλους των Capesizes για συμβόλαια εξαμηνιαίας διάρκειας αγγίζοντας τα $21.500/ημέρα στα δρομολόγια Ατλαντικού και τα $20.500/ημέρα στα δρομολόγια του Ειρηνικού, συγκριτικά με την περασμένη εβδομάδα ($18.500/ημέρα). Ωστόσο, οι ναύλοι για τα ίδια πλοία στα ετήσια και διετή συμβόλαια παραμένουν σταθερά στα $16.000/ημέρα από τις αρχές Νοέμβρη.
Σε ό,τι αφορά τα πλοία κατηγορίας Panamax, οι ναύλοι ανέρχονται σε $12.500/ημέρα για συμβόλαια ετήσιας διάρκειας στα δρομολόγια του Ατλαντικού και σε $12.750/ημέρα στα δρομολόγια του Ειρηνικού. Συγκριτικά με τις δύο προηγούμενες εβδομάδες του Νοεμβρίου, οι ναύλοι στα συμβόλαια μακροχρόνιας διάρκειας για τα πλοία ίδιας κατηγορίας κυμαίνονται σε σταθερά επίπεδα, ενώ καταγράφεται αυτήν την εβδομάδα ελαφρά αύξηση στα εξαμηνιαία συμβόλαια.
Οι ναύλοι στα Supramaxes ανέρχονται σε $11.500/ημέρα σε ετήσια συμβόλαια στα δρομολόγια του Ατλαντικού και σε $10.250/ημέρα στα δρομολόγια του Ειρηνικού Ωκεανού.
Αναφορικά με την αγορά των πλοίων κατηγορίας Handy, οι ναύλοι κυμαίνονται στα $8.750/ημέρα, σημαντική μείωση σε σχέση με τις τρείς τελευταίες εβδομάδες ($10.000/ημέρα).
Wet
Ανοδικές προβλέπονται οι τιμές του πετρελαίου λόγω της συμφωνίας του OPEC για μείωση της παγκόσμιας πετρελαϊκής παραγωγής.
Οι ναύλοι στην αγορά των wet κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα σε σχέση με τις προηγούμενες εβδομάδες του Νοεμβρίου.
Οι ναύλοι στα πλοία κατηγορίας VLCC ανέρχονται σε $28.000/ημέρα για συμβόλαια ετήσιας και σε $29.000/ημέρα για διετή συμβόλαια.
Σε ό, τι αφορά τα Suezmaxes, οι ναύλοι κυμαίνονται στα $18.750/ημέρα και στα $20.000/ημέρα για ετήσια και διετή συμβόλαια, αντίστοιχα.
Οι ναύλοι στα M3 tankers κυμαίνονται σε σταθερά επίπεδα από τις αρχές του Νοεμβρίου για συμβόλαια διετούς, τριετούς και πενταετούς διάρκειας, ενώ μικρή αύξηση έχουν σημειώσει στα συμβόλαια ετήσιας διάρκειας, αγγίζοντας τα $13.750/ημέρα.
Φωτό: teekay.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ