
Με την επανεκλογή του – εκλέχθηκε για πρώτη φορά τον Ιανουάριο του 1993 – για έκτη συνεχόμενη θητεία, πενταετούς διάρκειας, – 24/11/2017 – 23/11/2022 – στο ύπατο αξίωμα του Γενικού Γραμματέα της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας κ. Γιάννη Χαλά, ολοκληρώθηκαν σήμερα οι εργασίες του διήμερου 29ου Τακτικού Παν-Ναυτικού Συνεδρίου της ΠΝΟ, που άρχισαν χθες στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Οργανισμού Λιμένα Πειραιά.
Το Συνέδριο υπερψήφισε τον Διοικητικό και Οικονομικό Απολογισμό της Διοίκησης της ΠΝΟ για την πενταετία 2012-2017 και υιοθέτησε τον Προγραμματισμό Δράσης της ΠΝΟ για την επόμενη πενταετία – και σχετικό συνοδευτικό Ψήφισμα του Συνεδρίου.
Μέσα από ένα γόνιμο και παραγωγικό διάλογο για τις ενέργειες και πρωτοβουλίες της Διοίκησης της ΠΝΟ, αλλά και τις απεργιακές κινητοποιήσεις της Ομοσπονδίας που πραγματοποιήθηκαν την πενταετία 2012-2017, για την ανάδειξη των χρονιζόντων και εκκρεμών αιτημάτων του κλάδου, με κυρίαρχα, την διασφάλιση των θέσεων εργασίας και το συνταξιοδοτικό, διαμορφώθηκε το πλαίσιο της δράσης της ΠΝΟ για την πενταετία 2017-2022.
Το πλαίσιο κεντρικών αξόνων των κυρίαρχων και πρώτης προτεραιότητας αιτημάτων της Ομοσπονδίας οριοθετείται στο παρακάτω πεντάπτυχο :
· Υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για όλες τις κατηγορίες πλοίων και εφαρμογή των Συμβάσεων και της κείμενης νομοθεσίας και
· προσέλκυση νέων και παραμονή τους στο ναυτικό επάγγελμα, καθοριστικής και αποφασιστικής σημασίας σταθερά της απασχόλησης,
· πολιτική απασχόλησης, περιλαμβανομένης της άμεσης αντιμετώπισης της ανεργίας,
· κοινωνικοασφαλιστική προστασία, και
· προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας και αναβάθμιση των επιπέδων εκπαίδευσης των ναυτικών.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΕΛΤΕΣ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ