
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä θα προμηθεύσει τους κινητήρες, το σύστημα πλοήγησης καθώς και ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και συστημάτων, για ένα νέο πολυτελές και φιλικό προς το περιβάλλον πλοίο ferry της φιλανδικής εταιρείας Viking Line. Το πλοίο κατασκευάζεται στο ναυπηγείο Xiamen Shipbuilding Industry στην Κίνα, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα κατασκευής ενός δεύτερου πλοίου. Η παραγγελία στη Wärtsilä έγινε τον Οκτώβριο του 2017.
Έξι κινητήρες διπλού καυσίμου Wärtsilä 31DF οι οποίοι λειτουργούν κυρίως με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) θα παρέχουν την πρόωση και την ισχύ του πλοίου. Η diesel έκδοση του ιδίου κινητήρα έχει αναγνωριστεί από το Guinness World Records ως ο πιο αποδοτικός τετράχρονος κινητήρας diesel στον κόσμο. Αυτή θα είναι η πρώτη θαλάσσια εφαρμογή για την έκδοση διπλού καυσίμου. Ο συνδυασμός υψηλής απόδοσης, χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου και το μειωμένο επίπεδο εκπομπών καυσαερίων από τη λειτουργία με LNG αναμένεται να δημιουργήσει χαμηλά λειτουργικά κόστη και ελάχιστο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Η Wärtsilä θα εξοπλίσει επίσης το πλοίο με το σύστημα αποθήκευσης και τροφοδοσίας καυσίμου LNGPac καθώς και με ένα προηγμένο σύστημα σιγαστήρα (Compact Silencer System), πρωραίους µηχανισµούς πηδαλιουχίας υψηλής ποιότητας, το σύστημα διαχείρισης θαλασσίου έρματος (BWMS), και το ολοκληρωμένο σύστημα πλοήγησης Nacos Platinum.
Επιπλέον, στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το καινοτόμο σύστημα Wärtsilä SmartPredict, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στα πλοία μεγαλύτερη ασφάλεια και αποδοτικότερες λειτουργίες δείχνοντας την προβλεπόμενη μελλοντική θέση και κατεύθυνση του πλοίου.
Φωτό: wartsila.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…
Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αξία του εμπορίου αγαθών και υπηρεσιών κατά σχεδόν 40% έως το 2040, χάρη στην αύξηση της παραγωγικότητας…
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ