Οι διεθνείς κανονισμοί αναστατώνουν τη ναυτιλιακή αγορά

Οι διεθνείς κανονισμοί αναστατώνουν τη ναυτιλιακή αγορά

315
Οι διεθνείς κανονισμοί αναστατώνουν τη ναυτιλιακή αγορά

Στην ετήσια εκδήλωση του Global Petrochemicals Summit (GPS), η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 13-15 Νοεμβρίου, ο κ. Edmund Hughes, Head of Air Pollution and Energy Efficiency, Marine Environment Division του IMO, αναφέρθηκε στον κανονισμό του IMO που επιβάλλει σε όλα τα πλοία να καταναλώνουν καύσιμα που περιέχουν μέχρι 0,5% περιεκτικότητα σε θείο.

Ο κ. Hughes επεσήμανε ότι ο διεθνής κανονισμός, ο οποίος θα τεθεί σε εφαρμογή από την 1η Ιανουαρίου του 2020, υποχρεώνει όλα τα πλοία προς συμμόρφωση.

Ο ίδιος ανέφερε ότι η ανάγκη να διασφαλιστεί η συνεπής εφαρμογή του κανονισμού θα αποτελέσει θέμα συζήτησης της συνόδου της Υποεπιτροπής του IMO για την Πρόληψη της Ρύπανσης, η οποία θα πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Φεβρουάριο.

Ο κ. Hughes τόνισε την ανάγκη προς συμμόρφωση των flag states καθώς και των port states με τον συγκεκριμένο κανονισμό.

Επίσης, τόνισε ότι σε περίπτωση που κάποιο πλοίο παραβιάσει το ανώτερο όριο σε θείο τότε θα τεθεί σε κράτηση και όσα πλοία δεν συμμορφώνονται με τη διεθνή οδηγία θα θεωρούνται ως «μη αξιόπλοα».

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.