
Τον περασμένο Αύγουστο η CMA CGM είχε ανακοινώσει πως έχει παραγγείλει από τα κινέζικα ναυπηγεία Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Co και Hudong-Zhonghua Shipbuilding εννέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η αξία των πλοίων, χωρητικότητας 22.000 TEUs έκαστο, ανερχόταν σε $1,5 δις.
Η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα ότι τα πλοία αυτά θα διαθέτουν σύστημα που θα καταναλώνει ως καύσιμο μόνο υγροποιημένο φυσικό αέριο. Με την ανακοίνωση αυτή η CMA CGM θα αποτελέσει την πρώτη εταιρεία στον κόσμο που θα προβεί στη ναυπήγηση containerships μεγάλης χωρητικότητας με τέτοια συστήματα.
Ο CEO της εταιρείας, Rodolphe Saadé, επεσήμανε ότι με τη συγκεκριμένη ενέργεια η CMA CGM αποδεικνύει την πρόθεσή της να αποτελέσει ηγέτιδα εταιρεία στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία αναφορικά με την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και να συμβάλει στην εφαρμογή καινοτόμων τεχνολογιών στα πλοία.
Τα νέα πλοία αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία στα τέλη του 2019 και σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters θα αποτελούν τα μεγαλύτερα containerships του κόσμου.
Η απόφαση της CMA CGM να ενσωματώσει στα νέα της πλοία σύστημα που να καταναλώνει ως καύσιμο το LNG ενδεχομένως να ωθήσει τις ανταγωνίστριες εταιρείες της προς τη λήψη παρόμοιων αποφάσεων. Τα νέα πλοία της εταιρείας θα υπερέχουν όχι μόνο ως προς την χωρητικότητά τους, αλλά και ως προς την τεχνολογική τους καινοτομία, η οποία θα ανταποκρίνεται στους διεθνείς περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Φωτό: cma-cgm.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το δεύτερο της νεότευκτο ρυμουλκό παρέλαβε η εταιρεία SVS στην οποία συμμετέχουν τρεις σημαίνουσες εταιρείες του κλάδου: η Vernicos, η Spanopoulos και η Lyboussakis.…
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ