
Η παγκόσμια αγορά κρουαζιέρας, μια αγορά με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, ετοιμάζεται να υποδεχτεί άλλα τρία κρουαζιερόπλοια.
Πρόσφατα ξεκίνησε από τα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri η κατασκευή του πρώτου κρουαζιερόπλοιου της Virgin Voyages (πρώην Voyage Cruises), θυγατρικής εταιρείας του ομίλου Virgin. Ο ιδρυτής του Ομίλου, Sir Richard Branson, είχε αναφέρει στα μέσα του 2015 ότι επιθυμεί να παραγγείλει τρία νέα κρουαζιερόπλοια τα οποία θα είναι ίδιας χωρητικότητας και θα διαθέτουν παρόμοια χαρακτηριστικά.
Στα τέλη του 2015 η Virgin Cruises είχε συνάψει συμφωνία με τα Fincantieri για τη ναυπήγηση των τριών κρουαζιερόπλοιων, έναντι $2,07 δις.
Τα πλοία, θα έχουν μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον 2.800 επιβατών, ενώ θα είναι επανδρωμένα με πλήρωμα 1.150 ατόμων. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία το 2020, 2021 και 2022, αντίστοιχα.
Όπως έγινε γνωστό από την Virgin, το πρώτο κρουαζιερόπλοιο θα έχει ως home port το Μαϊάμι και θα εκτελεί κρουαζιέρες στην θαλάσσια περιοχή της Καραϊβικής.
Τα Fincantieri ανακοίνωσαν ότι τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα παραγωγής ενέργειας τα οποία θα «ανακυκλώνουν» την απορριπτόμενη θερμότητα που δημιουργείται κατά τη λειτουργία της μηχανής του πλοίου.
O κ. Branson, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στα ναυπηγεία των Fincantieri για την έναρξη της ναυπήγησης του πρώτου κρουαζιερόπλοιου της εταιρείας, ανακοίνωσε ότι μόνο ενήλικες θα είναι οι επιβάτες του κρουαζιερόπλοιου, οριοθετώντας ως ελάχιστο όριο ηλικίας των επιβατών τα 18 έτη.
Είναι γεγονός πως η αγορά κρουαζιέρας αποκτά με την πάροδο του χρόνου ολοένα και περισσότερα αλλά και σύγχρονης τεχνολογίας κρουαζιερόπλοια. Ο ανταγωνισμός που επικρατεί στη συγκεκριμένη αγορά είναι ιδιαίτερα έντονος, καθώς παρατηρείται μια τάση προς τη ναυπήγηση πλοίων μεγάλης χωρητικότητας, τα οποία συγχρόνως να είναι φιλικά προς το περιβάλλον, προς συμμόρφωση των διεθνών κανονισμών.
Φωτό: virginvoyages.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ