
Η παγκόσμια αγορά κρουαζιέρας, μια αγορά με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, ετοιμάζεται να υποδεχτεί άλλα τρία κρουαζιερόπλοια.
Πρόσφατα ξεκίνησε από τα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri η κατασκευή του πρώτου κρουαζιερόπλοιου της Virgin Voyages (πρώην Voyage Cruises), θυγατρικής εταιρείας του ομίλου Virgin. Ο ιδρυτής του Ομίλου, Sir Richard Branson, είχε αναφέρει στα μέσα του 2015 ότι επιθυμεί να παραγγείλει τρία νέα κρουαζιερόπλοια τα οποία θα είναι ίδιας χωρητικότητας και θα διαθέτουν παρόμοια χαρακτηριστικά.
Στα τέλη του 2015 η Virgin Cruises είχε συνάψει συμφωνία με τα Fincantieri για τη ναυπήγηση των τριών κρουαζιερόπλοιων, έναντι $2,07 δις.
Τα πλοία, θα έχουν μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον 2.800 επιβατών, ενώ θα είναι επανδρωμένα με πλήρωμα 1.150 ατόμων. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία το 2020, 2021 και 2022, αντίστοιχα.
Όπως έγινε γνωστό από την Virgin, το πρώτο κρουαζιερόπλοιο θα έχει ως home port το Μαϊάμι και θα εκτελεί κρουαζιέρες στην θαλάσσια περιοχή της Καραϊβικής.
Τα Fincantieri ανακοίνωσαν ότι τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα παραγωγής ενέργειας τα οποία θα «ανακυκλώνουν» την απορριπτόμενη θερμότητα που δημιουργείται κατά τη λειτουργία της μηχανής του πλοίου.
O κ. Branson, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στα ναυπηγεία των Fincantieri για την έναρξη της ναυπήγησης του πρώτου κρουαζιερόπλοιου της εταιρείας, ανακοίνωσε ότι μόνο ενήλικες θα είναι οι επιβάτες του κρουαζιερόπλοιου, οριοθετώντας ως ελάχιστο όριο ηλικίας των επιβατών τα 18 έτη.
Είναι γεγονός πως η αγορά κρουαζιέρας αποκτά με την πάροδο του χρόνου ολοένα και περισσότερα αλλά και σύγχρονης τεχνολογίας κρουαζιερόπλοια. Ο ανταγωνισμός που επικρατεί στη συγκεκριμένη αγορά είναι ιδιαίτερα έντονος, καθώς παρατηρείται μια τάση προς τη ναυπήγηση πλοίων μεγάλης χωρητικότητας, τα οποία συγχρόνως να είναι φιλικά προς το περιβάλλον, προς συμμόρφωση των διεθνών κανονισμών.
Φωτό: virginvoyages.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ