
Η παγκόσμια αγορά κρουαζιέρας, μια αγορά με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, ετοιμάζεται να υποδεχτεί άλλα τρία κρουαζιερόπλοια.
Πρόσφατα ξεκίνησε από τα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri η κατασκευή του πρώτου κρουαζιερόπλοιου της Virgin Voyages (πρώην Voyage Cruises), θυγατρικής εταιρείας του ομίλου Virgin. Ο ιδρυτής του Ομίλου, Sir Richard Branson, είχε αναφέρει στα μέσα του 2015 ότι επιθυμεί να παραγγείλει τρία νέα κρουαζιερόπλοια τα οποία θα είναι ίδιας χωρητικότητας και θα διαθέτουν παρόμοια χαρακτηριστικά.
Στα τέλη του 2015 η Virgin Cruises είχε συνάψει συμφωνία με τα Fincantieri για τη ναυπήγηση των τριών κρουαζιερόπλοιων, έναντι $2,07 δις.
Τα πλοία, θα έχουν μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον 2.800 επιβατών, ενώ θα είναι επανδρωμένα με πλήρωμα 1.150 ατόμων. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία το 2020, 2021 και 2022, αντίστοιχα.
Όπως έγινε γνωστό από την Virgin, το πρώτο κρουαζιερόπλοιο θα έχει ως home port το Μαϊάμι και θα εκτελεί κρουαζιέρες στην θαλάσσια περιοχή της Καραϊβικής.
Τα Fincantieri ανακοίνωσαν ότι τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα παραγωγής ενέργειας τα οποία θα «ανακυκλώνουν» την απορριπτόμενη θερμότητα που δημιουργείται κατά τη λειτουργία της μηχανής του πλοίου.
O κ. Branson, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στα ναυπηγεία των Fincantieri για την έναρξη της ναυπήγησης του πρώτου κρουαζιερόπλοιου της εταιρείας, ανακοίνωσε ότι μόνο ενήλικες θα είναι οι επιβάτες του κρουαζιερόπλοιου, οριοθετώντας ως ελάχιστο όριο ηλικίας των επιβατών τα 18 έτη.
Είναι γεγονός πως η αγορά κρουαζιέρας αποκτά με την πάροδο του χρόνου ολοένα και περισσότερα αλλά και σύγχρονης τεχνολογίας κρουαζιερόπλοια. Ο ανταγωνισμός που επικρατεί στη συγκεκριμένη αγορά είναι ιδιαίτερα έντονος, καθώς παρατηρείται μια τάση προς τη ναυπήγηση πλοίων μεγάλης χωρητικότητας, τα οποία συγχρόνως να είναι φιλικά προς το περιβάλλον, προς συμμόρφωση των διεθνών κανονισμών.
Φωτό: virginvoyages.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η δευτερογενής αγορά δεξαμενόπλοιων το 2025 εμφανίζει εξαιρετικά υψηλή κινητικότητα, τροφοδοτούμενη από τις ισχυρές αποδόσεις των ναύλων ως αποτέλεσμα της αύξησης των τονομιλίων λόγω…

Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ