
Παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί στην αγορά των wet, πολλές είναι οι εταιρείες που τολμούν και προχωρούν σε ναυπηγήσεις νέων πλοίων.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της COSCO Shipping Energy Transportation (CSET) ανακοίνωσε ότι ο Όμιλος πρόκειται να προχωρήσει στην παραγγελία 14 νέων crude oil tankers.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα ναυπηγεία Dalian Shipbuilding πρόκειται να αναλάβουν τη ναυπήγηση τεσσάρων εξ αυτών πλοίων, τα οποία θα έχουν χωρητικότητα 32.000 dwt, και άλλων τριών, χωρητικότητας 160.000 dwt.
Επίσης, η CSSC Offshore & Marine Engineering (Group) Company Limited (COMEC) θα ναυπηγήσει άλλα πέντε crude oil tankers, χωρητικότητας 110.000 dwt, ενώ στην China Shipbuilding International Trading ανατέθηκε η ναυπήγηση δύο πλοίων χωρητικότητας 65.000 dwt.
Έχει ενδιαφέρον το μεγάλο εύρος των πλοίων στα οποία θέλει να επενδύσει η COSCO, από τα πιο μικρά έως και τα μεγαλύτερα σε χωρητικότητα.
Όπως ανακοίνωσε εκπρόσωπος του Διοικητικού Συμβουλίου της CSET, οι συμφωνίες για τις ναυπηγήσεις δεν έχουν ακόμα υπογραφεί, ενώ δεν είναι ακόμη γνωστό πότε θα παραδοθούν τα νεότευκτα πλοία στον Όμιλο. Η χρηματοδότηση των ναυπηγήσεων θα πραγματοποιηθεί μέσα από την έκδοση νέων μετοχών του Ομίλου, αξίας $814 εκατ.
Ο Όμιλος για την περίοδο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2017 κατέγραψε καθαρά κέρδη ύψους $187,6 εκατ., μείωση κατά 16,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους. Τα μειωμένα κέρδη οφείλονται σε μείωση των εσόδων, της τάξεως του 40-60%, που παρατηρήθηκε γενικά στην αγορά των πλοίων μεταφοράς πετρελαίου κατά τους εννέα πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ