
Παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί στην αγορά των wet, πολλές είναι οι εταιρείες που τολμούν και προχωρούν σε ναυπηγήσεις νέων πλοίων.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της COSCO Shipping Energy Transportation (CSET) ανακοίνωσε ότι ο Όμιλος πρόκειται να προχωρήσει στην παραγγελία 14 νέων crude oil tankers.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα ναυπηγεία Dalian Shipbuilding πρόκειται να αναλάβουν τη ναυπήγηση τεσσάρων εξ αυτών πλοίων, τα οποία θα έχουν χωρητικότητα 32.000 dwt, και άλλων τριών, χωρητικότητας 160.000 dwt.
Επίσης, η CSSC Offshore & Marine Engineering (Group) Company Limited (COMEC) θα ναυπηγήσει άλλα πέντε crude oil tankers, χωρητικότητας 110.000 dwt, ενώ στην China Shipbuilding International Trading ανατέθηκε η ναυπήγηση δύο πλοίων χωρητικότητας 65.000 dwt.
Έχει ενδιαφέρον το μεγάλο εύρος των πλοίων στα οποία θέλει να επενδύσει η COSCO, από τα πιο μικρά έως και τα μεγαλύτερα σε χωρητικότητα.
Όπως ανακοίνωσε εκπρόσωπος του Διοικητικού Συμβουλίου της CSET, οι συμφωνίες για τις ναυπηγήσεις δεν έχουν ακόμα υπογραφεί, ενώ δεν είναι ακόμη γνωστό πότε θα παραδοθούν τα νεότευκτα πλοία στον Όμιλο. Η χρηματοδότηση των ναυπηγήσεων θα πραγματοποιηθεί μέσα από την έκδοση νέων μετοχών του Ομίλου, αξίας $814 εκατ.
Ο Όμιλος για την περίοδο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2017 κατέγραψε καθαρά κέρδη ύψους $187,6 εκατ., μείωση κατά 16,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους. Τα μειωμένα κέρδη οφείλονται σε μείωση των εσόδων, της τάξεως του 40-60%, που παρατηρήθηκε γενικά στην αγορά των πλοίων μεταφοράς πετρελαίου κατά τους εννέα πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ