
Η κυβέρνηση της Ινδίας ανακοίνωσε πρόσφατα ότι πρόκειται να ναυπηγηθεί το πρώτο επιβατηγό Ro-Ro στην χώρα, ως μέρος ενός έργου που στόχο έχει να μειώσει τον χρόνο του ταξιδιού μεταξύ των λιμένων Ghogha και Dahej, που βρίσκονται στην πολιτεία Gujarat της δυτικής Ινδίας.
Σύμφωνα με την «Essar Projects», την εταιρεία που αποτελεί τον κύριο εργολάβο του έργου, ο χρόνος ταξιδιού μεταξύ των δύο λιμένων αναμένεται πως θα μειωθεί από 7 ώρες σε 2,5.
Το νέο επιβατηγό Ro-Ro, μεταφορικής ικανότητας 500 επιβατών και 100-150 οχημάτων ανά δρομολόγιο, θα διαπλέει τον Κόλπο του Khambhat που βρίσκεται ανάμεσα στην χερσόνησο Saurashtra και το νότιο Gujarat.
Το πλοίο αναμένεται να εκτελεί δρομολόγια τέσσερις φορές ημερησίως.
Το έργο που έχει αναλάβει η Essar Projects, περιλαμβάνει την κατασκευή τερματικών σταθμών για πλοία κατηγορίας Ro-Ro και την κατασκευή υπεράκτιας υποδομής στα λιμάνια Dahej και Ghogha για την κατάλληλη υποστήριξη του έργου.
Υψηλόβαθμο στέλεχος της Essar Projects τόνισε ότι το πλοίο θα μπορεί να εξυπηρετεί την τακτική γραμμή ακόμα και με την ύπαρξη ακραίων καιρικών φαινομένων, επισημαίνοντας συγχρόνως ότι πρόκειται για την πρώτη τακτική γραμμή στη Νότια Ασία, η οποία θα εξυπηρετείται με επιβατηγό Ro-Ro.
Το έργο έχει τεράστια σημασία για την χώρα. Η Ινδία αφενός ενισχύει τις θαλάσσιες εσωτερικές μεταφορές της και αφετέρου δίνει ώθηση στην ανάπτυξη μιας τοπικής ναυπηγικής βιομηχανίας. Η χώρα ήδη προσπαθεί με ενέργειές της να εφαρμόσει προοπτικές ανταγωνισμού του ινδικού νηολογίου.
Την τελευταία περίοδο η κυβέρνηση της Ινδίας προχωρά εντατικά τα σχέδια για την ανάπτυξη του δικτύου εσωτερικής ναυσιπλοΐας της χώρας.
Φωτό: Gujarat Maritime Board
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ