
 
															Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η HSBC Holdings Plc. η Ελβετία αναδείχθηκε ως η χώρα που αμείβει καλύτερα τους μετανάστες που εργάζονται στο έδαφός της. Η μέση ετήσια αμοιβή ενός οικονομικού μετανάστη στην Ελβετία είναι $188,275, όταν η μέση παγκόσμια αμοιβή ετησίως αγγίζει τα περίπου $100.000.
Η έρευνα έθεσε υπό μελέτη σχεδόν 27.000 οικονιμικούς μετανάστες, που ζουν και εργάζονται σε περισσότερες από 100 χώρες.
Στη δεκάδα με τις χώρες που αμείβουν ικανοποιητικά τους οικονομικούς τους μετανάστες συγκαταλέγονται και ορισμένα από τα μεγαλύτερα, παγκόσμια ναυτιλιακά κέντρα. Η λίστα περιλαμβάνει τις ακόλουθες χώρες:
Σύμφωνα με την έρευνα της HSBC Holdings Plc., σε χώρες της Αραβικής Χερσονήσου, όπως το Μπαχρέιν και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ), οι οικονομικοί μετανάστες απολαμβάνουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο παροχών, όπως ιατρική περίθαλψη, στέγαση και δυνατότητα ταξιδιών προς την χώρα καταγωγής τους.
Στην ίδια έρευνα εξετάστηκαν, επίσης, και οι προοπτικές επαγγελματικής σταδιοδρομίας που προσφέρονται στους οικονομικούς μετανάστες κάθε χώρας. Την πρωτιά εδώ κατέχει ξανά η Ελβετία και ακολουθούν η Γερμανία, η Σουηδία, τα ΗΑΕ και η Νορβηγία. Η Σιγκαπούρη και το Χονγκ Κονγκ βρίσκονται στην έκτη και όγδοη θέση, αντίστοιχα.
Παρ’ ότι οι χώρες αυτές αμείβουν με αρκετά υψηλούς μισθούς τους οικονομικούς μετανάστες που εργάζονται σε αυτές, είναι ταυτόχρονα και αρκετά ακριβές ως προς το κόστος ζωής τους. Επτά από τις δέκα χώρες της παραπάνω δεκάδας βρίσκονται μεταξύ των χωρών με το υψηλότερο κόστος ζωής παγκοσμίως, σύμφωνα με δημοσίευμα του Business Insider. Εξαίρεση συνιστά η Ινδία, η μοναδική χώρα στην ανωτέρω λίστα, η οποία διακρίνεται για ένα αρκετά χαμηλό και άρα προσιτό για τους οικονομικούς μετανάστες κόστος ζωής.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Σε έναν νέο κύκλο ανακατατάξεων και προσαρμογών εισέρχεται η αγορά των δεξαμενόπλοιων, υπό τη σκιά των τελευταίων γεωπολιτικών εξελίξεων και της κλιμάκωσης των κυρώσεων…

Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση της Amazon στη Γηραιά Ήπειρο, καθώς η εταιρεία-κολοσσός προανήγγειλε μεγαλεπήβολα επενδυτικά σχέδια στην Ολλανδία. Σύμφωνα με δημοσίευμα του…

Μετά τις αμερικανικές κυρώσεις στους κορυφαίους παραγωγούς πετρελαίου της Ρωσίας στις 22 Σεπτεμβρίου, προκλήθηκε ένα ντόμινο εξελίξεων, με την Ινδία και την Κίνα να…

Η Αρκτική αναδεικνύεται σε «θησαυρό» υδρογονανθράκων, με τη Ρωσία να κατέχει τη μερίδα του λέοντος των αποθεμάτων σε φυσικό αέριο και πετρέλαιο. Ειδικότερα, σύμφωνα…

Στον απόηχο της επεισοδιακής συνεδρίασης της MEPC για το Net-Zero Framework (NZF), που οδήγησε στην αναβολή της ψήφισής του για ένα έτος, οι διχογνωμίες…

Με την παραγωγή σχιστολιθικού πετρελαίου να αποτελεί το μεγάλο «στοίχημα» της Sinopec, ο κινεζικός κολοσσός προέβη πρόσφατα στην ανακάλυψη ενός σημαντικού αποθέματος. Ειδικότερα, σύμφωνα…

Tην είσοδό του στην αγορά των VLCCs με την παραγγελία δύο τέτοιων πλοίων στα ναυπηγεία Hengli επιβεβαίωσε στα Ναυτικά Χρονικά ο Όμιλος Alimia, συμφερόντων…

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε εκδήλωση της «Πρωτοβουλίας 21», στις 20 Οκτωβρίου 2025 στο Μέγαρο Μουσικής, όπου έγινε απολογισμός των δράσεων που υλοποιήθηκαν κατά τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ