
Ο Βρετανός δισεκατομμυριούχος Sir Richard Branson, ιδρυτής του Virgin Group, είναι ο πρώτος διεθνής επενδυτής που εκδήλωσε δημόσια το ενδιαφέρον του για επενδύσεις και συνεργασίες που αφορούν το φιλόδοξο σχέδιο του Βασιλείου για τη ανάπτυξη της πολυνησίας της Σαουδικής Αραβίας στην Ερυθρά Θάλασσα. Το οραματικό σχέδιο του Θρόνου θα αλλάξει το χάρτη στην Ερυθρά Θάλασσα ενώ θα αναπτύξει τον θαλάσσιο τουρισμό και τη νησιωτική οικονομία σε μια περιοχή που μέχρι πρόσφατα είχε αγνοηθεί οικονομικά, εμπορικά και κοινωνικά από όλους τους φορείς της περιοχής.
Εκπρόσωπος του Θρόνου στο Ριάντ ανέφερε ότι ο Βρετανός επενδυτής ενδιαφέρεται για την εκμετάλλευση έργων, στα 30.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα τα οποία συμπεριλαμβάνουν 50 νησιά, παραλίες και άλλα αξιοθέατα στην Ερυθρά Θάλασσα.
Ο επιχειρηματίας αποκάλυψε μάλιστα τις προθέσεις αλλά και τις εμπειρίες του κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στο βασίλειο μέσω μιας δημοσίευσης στο blog του στις 29 Σεπτεμβρίου. «Eξερευνώντας από κοντά αυτό το Project της Ερυθράς Θάλασσας, έμεινα έκπληκτος από το πόσο άθικτο είναι το τοπίο. Πρόκειται για ένα, ίσως από τα τελευταία θαύματα των Ωκεανών στον κόσμο», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ο Richard Branson έχει επενδύσει σε πολλές γωνιές του πλανήτη και «αγαπά» ιδιαίτερα τον θαλάσσιο τουρισμό και τις επενδύσει σε νησιά. Μεγάλες του επενδύσεις εδώ και δεκαετίες εστιάζονται σε νήσους της Καραϊβικής ενώ το μεγαλεπήβολο του σχέδιο στην Ύδρα τελικά απέτυχε λόγω απροθυμίας και μεγάλης επιφυλακτικότητας από τοπικούς παράγοντες, υπουργούς της τότε κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και μερίδας του Τύπου.
Το σχέδιο της ανάπτυξης της πολυνησίας στην Ερυθρά Θάλασσα και στις Ακτές της Σαουδικής Αραβίας είναι σύμφωνα με όλους τους παρατηρητές το μεγαλύτερο και πιο σημαντικό Project θαλασσίου τουρισμού στον πλανήτη σήμερα.
Φωτό: Virgin. Com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιουνίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Σε μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού για τη ναυτιλία, όπου οι πρακτικές για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα μέσω υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, η ανάγκη για…
Οι αρχές του Ιράν δεν έκρυψαν τις «σοβαρές αμφιβολίες» τους για την πρόθεση του Ισραήλ να τηρήσει την κατάπαυση του πυρός, σε εφαρμογή από…
Εξ αφορμής της έναρξης ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η BIMCO προχώρησε σε έκδοση έκθεσης αναφορικά με τις εκτιμώμενες ανακατατάξεις στην αγορά της…
Η Red Sea Gateway Terminal (RSGT) της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασή της σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων (multi-purpose) σε τέσσερις υφιστάμενες στρατηγικές…
Απόφαση-ορόσημο για την ενίσχυση της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των παράκτιων κοινοτήτων έλαβαν πρόσφατα οι Υπουργοί Περιβάλλοντος 15 ευρωπαϊκών κρατών. Στο πλαίσιο συνάντησης…
Πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας, έπειτα από την κατακόρυφη άνοδο που πυροδότησε πρόσφατα η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν. Σύμφωνα με…
Σαν κεραυνός εν αιθρία «έπεσε» στις 25 Ιουνίου η είδηση ότι η Shell και η BP συμμετείχαν πρόσφατα σε συνομιλίες για συγχώνευση των δραστηριοτήτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ