
Ο Βρετανός δισεκατομμυριούχος Sir Richard Branson, ιδρυτής του Virgin Group, είναι ο πρώτος διεθνής επενδυτής που εκδήλωσε δημόσια το ενδιαφέρον του για επενδύσεις και συνεργασίες που αφορούν το φιλόδοξο σχέδιο του Βασιλείου για τη ανάπτυξη της πολυνησίας της Σαουδικής Αραβίας στην Ερυθρά Θάλασσα. Το οραματικό σχέδιο του Θρόνου θα αλλάξει το χάρτη στην Ερυθρά Θάλασσα ενώ θα αναπτύξει τον θαλάσσιο τουρισμό και τη νησιωτική οικονομία σε μια περιοχή που μέχρι πρόσφατα είχε αγνοηθεί οικονομικά, εμπορικά και κοινωνικά από όλους τους φορείς της περιοχής.
Εκπρόσωπος του Θρόνου στο Ριάντ ανέφερε ότι ο Βρετανός επενδυτής ενδιαφέρεται για την εκμετάλλευση έργων, στα 30.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα τα οποία συμπεριλαμβάνουν 50 νησιά, παραλίες και άλλα αξιοθέατα στην Ερυθρά Θάλασσα.
Ο επιχειρηματίας αποκάλυψε μάλιστα τις προθέσεις αλλά και τις εμπειρίες του κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στο βασίλειο μέσω μιας δημοσίευσης στο blog του στις 29 Σεπτεμβρίου. «Eξερευνώντας από κοντά αυτό το Project της Ερυθράς Θάλασσας, έμεινα έκπληκτος από το πόσο άθικτο είναι το τοπίο. Πρόκειται για ένα, ίσως από τα τελευταία θαύματα των Ωκεανών στον κόσμο», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ο Richard Branson έχει επενδύσει σε πολλές γωνιές του πλανήτη και «αγαπά» ιδιαίτερα τον θαλάσσιο τουρισμό και τις επενδύσει σε νησιά. Μεγάλες του επενδύσεις εδώ και δεκαετίες εστιάζονται σε νήσους της Καραϊβικής ενώ το μεγαλεπήβολο του σχέδιο στην Ύδρα τελικά απέτυχε λόγω απροθυμίας και μεγάλης επιφυλακτικότητας από τοπικούς παράγοντες, υπουργούς της τότε κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και μερίδας του Τύπου.
Το σχέδιο της ανάπτυξης της πολυνησίας στην Ερυθρά Θάλασσα και στις Ακτές της Σαουδικής Αραβίας είναι σύμφωνα με όλους τους παρατηρητές το μεγαλύτερο και πιο σημαντικό Project θαλασσίου τουρισμού στον πλανήτη σήμερα.
Φωτό: Virgin. Com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ