
Η συγχώνευση με την United Arab Shipping Company (UASC) αρχίζει να φέρνει τα πρώτα χαμόγελα στην γερμανική ναυτιλιακή με έδρα το Αμβούργο Hapag-Lloyd, αλλά και ρευστό στα ταμεία της εταιρείας, μέσω της αύξησης κεφαλαίου στην οποία προχωρά η τελευταία, ως αποτέλεσμα της συγχώνευσης.
Βέβαια, όπως αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hapag-Lloyd, Rolf Habben Jansen, το μεγαλύτερο μέρος από την αύξηση κεφαλαίου, που ανέρχεται σε 352 εκατ. ευρώ, θα κατευθυνθεί προς την απομείωση του χρέους της ναυτιλιακής. Να σημειωθεί πως στα μέσα του τρέχοντος έτους, και μετά τη συγχώνευση, το συνολικό χρέος της εταιρείας ανερχόταν σε 7,3 δις ευρώ, ενώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο άγγιζε τα 4,2 δις.
Στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου θα συμμετάσχουν οι κύριοι μέτοχοι της εταιρείας η εταιρεία CSAV Germany Container Holding, η ναυτιλιακή Kühne Maritime, η εταιρεία Qatar Holding Germany καθώς και το Ταμείο Δημόσιων Επενδύσεων του Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας, ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hapag-Lloyd θεωρεί πως θα υπάρξει μεγάλο ενδιαφέρον και από την αγορά για την αύξηση κεφαλαίου.
Στελέχη της Hapag Lloyd εκφράζουν την αισιοδοξία τους για το μέλλον και σημειώνουν ότι η συγχώνευση με την UASC, που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Μάιο, ενίσχυσε την παρουσία της ιδίως στη Μέση Ανατολή. Επιπλέον, όπως έχει αναφερθεί σε προηγούμενο άρθρο, αναμένεται πως η προσθήκη νέων πλοίων από τη συγχώνευση με την UASC θα εξοικονομήσει στην εταιρεία ποσό ύψους $435 εκατ. ετησίως από το 2019 και μετά.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ EPA/Panama Canal Authority
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ