
Η συγχώνευση με την United Arab Shipping Company (UASC) αρχίζει να φέρνει τα πρώτα χαμόγελα στην γερμανική ναυτιλιακή με έδρα το Αμβούργο Hapag-Lloyd, αλλά και ρευστό στα ταμεία της εταιρείας, μέσω της αύξησης κεφαλαίου στην οποία προχωρά η τελευταία, ως αποτέλεσμα της συγχώνευσης.
Βέβαια, όπως αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hapag-Lloyd, Rolf Habben Jansen, το μεγαλύτερο μέρος από την αύξηση κεφαλαίου, που ανέρχεται σε 352 εκατ. ευρώ, θα κατευθυνθεί προς την απομείωση του χρέους της ναυτιλιακής. Να σημειωθεί πως στα μέσα του τρέχοντος έτους, και μετά τη συγχώνευση, το συνολικό χρέος της εταιρείας ανερχόταν σε 7,3 δις ευρώ, ενώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο άγγιζε τα 4,2 δις.
Στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου θα συμμετάσχουν οι κύριοι μέτοχοι της εταιρείας η εταιρεία CSAV Germany Container Holding, η ναυτιλιακή Kühne Maritime, η εταιρεία Qatar Holding Germany καθώς και το Ταμείο Δημόσιων Επενδύσεων του Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας, ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hapag-Lloyd θεωρεί πως θα υπάρξει μεγάλο ενδιαφέρον και από την αγορά για την αύξηση κεφαλαίου.
Στελέχη της Hapag Lloyd εκφράζουν την αισιοδοξία τους για το μέλλον και σημειώνουν ότι η συγχώνευση με την UASC, που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Μάιο, ενίσχυσε την παρουσία της ιδίως στη Μέση Ανατολή. Επιπλέον, όπως έχει αναφερθεί σε προηγούμενο άρθρο, αναμένεται πως η προσθήκη νέων πλοίων από τη συγχώνευση με την UASC θα εξοικονομήσει στην εταιρεία ποσό ύψους $435 εκατ. ετησίως από το 2019 και μετά.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ EPA/Panama Canal Authority
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ