
Η συγχώνευση με την United Arab Shipping Company (UASC) αρχίζει να φέρνει τα πρώτα χαμόγελα στην γερμανική ναυτιλιακή με έδρα το Αμβούργο Hapag-Lloyd, αλλά και ρευστό στα ταμεία της εταιρείας, μέσω της αύξησης κεφαλαίου στην οποία προχωρά η τελευταία, ως αποτέλεσμα της συγχώνευσης.
Βέβαια, όπως αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hapag-Lloyd, Rolf Habben Jansen, το μεγαλύτερο μέρος από την αύξηση κεφαλαίου, που ανέρχεται σε 352 εκατ. ευρώ, θα κατευθυνθεί προς την απομείωση του χρέους της ναυτιλιακής. Να σημειωθεί πως στα μέσα του τρέχοντος έτους, και μετά τη συγχώνευση, το συνολικό χρέος της εταιρείας ανερχόταν σε 7,3 δις ευρώ, ενώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο άγγιζε τα 4,2 δις.
Στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου θα συμμετάσχουν οι κύριοι μέτοχοι της εταιρείας η εταιρεία CSAV Germany Container Holding, η ναυτιλιακή Kühne Maritime, η εταιρεία Qatar Holding Germany καθώς και το Ταμείο Δημόσιων Επενδύσεων του Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας, ενώ ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hapag-Lloyd θεωρεί πως θα υπάρξει μεγάλο ενδιαφέρον και από την αγορά για την αύξηση κεφαλαίου.
Στελέχη της Hapag Lloyd εκφράζουν την αισιοδοξία τους για το μέλλον και σημειώνουν ότι η συγχώνευση με την UASC, που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Μάιο, ενίσχυσε την παρουσία της ιδίως στη Μέση Ανατολή. Επιπλέον, όπως έχει αναφερθεί σε προηγούμενο άρθρο, αναμένεται πως η προσθήκη νέων πλοίων από τη συγχώνευση με την UASC θα εξοικονομήσει στην εταιρεία ποσό ύψους $435 εκατ. ετησίως από το 2019 και μετά.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ EPA/Panama Canal Authority
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…

Οι έντονοι γεωπολιτικοί τριγμοί του 2025, αν και προξένησαν ερωτηματικά ως προς την κατεύθυνση της διεθνούς σκηνής στο θέμα της ενέργειας, δεν αποτέλεσαν ανασταλτικό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ