
Το Δ.Σ. του ΟΛΠ Α.Ε. ενέκρινε τις οικονομικές καταστάσεις του α΄ εξαμήνου 2017, σύμφωνα με τις οποίες τα βασικά μεγέθη είναι τα ακόλουθα:
Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 52,0 εκ. έναντι € 46,2 εκ. της αντίστοιχης χρήσης 2016, παρουσιάζοντας αύξηση 12,6%. (€ 5,8 εκ.). H μεταβολή αυτή, οφείλεται κυρίως στη σημαντική αύξηση των εσόδων από τον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων (€ 4,6 εκ.), των εσόδων από τη διακίνηση αυτοκινήτων (€ 0,5 εκ.) και των εσόδων από το αντάλλαγμα παραχώρησης των Προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ στη ΣΕΠ (€ 1,3 εκ.).
Τα συνολικά λειτουργικά έξοδα της χρήσης παρουσίασαν αύξηση σε € 46,4 εκ. από € 43,1 εκ. το αντίστοιχο εξάμηνο του 2016 που οφείλεται κυρίως στις αυξημένες αμοιβές προσωπικού λόγω της καταβολής του δώρου Πάσχα, επιδόματος αδείας και στην πρόβλεψη της αναλογίας δώρου Χριστουγέννων στους εργαζομένους της Εταιρείας μετά την ιδιωτικοποίησή της. Η Εταιρεία κατέβαλε επίσης και αυξημένο αντάλλαγμα παραχώρησης στο Ελληνικό Δημόσιο λόγω της νέας σύμβασης με βάση την οποία το ποσοστό του ανταλλάγματος παραχώρησης αναπροσαρμόστηκε στο 3,5% των ενοποιημένων εσόδων του αντί του 2%.
Τα κέρδη προ φόρων στο εξάμηνο ανέρχονται σε € 8,6 εκ. έναντι € 1,8 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016 και μετά από φόρους σε € 4,4 εκ. έναντι € 1,6 εκ.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Cpt. Fu Chengqiu δήλωσε ότι: “ήδη από τον πρώτο χρόνο φαίνονται τα σημάδια ανάκαμψης των εσόδων, ορθολογικοποίησης των εξόδων και βελτίωσης της κερδοφορίας. Οι πρώτοι που ωφελούνται είναι οι ίδιοι οι εργαζόμενοι της Εταιρείας και το Ελληνικό Δημόσιο, το οποίο εισπράττει ακόμα μεγαλύτερο αντάλλαγμα παραχώρησης. Προχωράμε με αποφασιστικότητα, πιστοί στις δεσμεύσεις μας και πιστεύουμε ότι θα πετύχουμε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα στη συνέχεια”.
Φωτό: olp.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ