
Όπως προκύπτουν από στατιστικά στοιχεία της γερμανικής κυβέρνησης, επιβράδυνση καταγράφεται στις εξαγωγές της Γερμανίας, καθώς τον περασμένο Ιούλιο οι εξαγωγές της χώρας έφτασαν σε αξία τα 103,7 δις ευρώ, αύξηση μόλις 0,2% σε σχέση με τον περασμένο Ιούνιο. Βέβαια οι εξαγωγές της χώρας για τον περασμένο Ιούλιο κατέγραψαν αύξηση της τάξεως του 8% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2016. Την ίδια περίοδο οι εισαγωγές της χώρας αυξήθηκαν κατά 9,4% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2016. Ως αποτέλεσμα, το εμπορικό πλεόνασμα της Γερμανίας μειώθηκε από 22,3 δις ευρώ τον περασμένο Ιούνιο σε 19,5 δις ευρώ τον περασμένο Ιούλιο, ένα αρκετά μεγάλο πλεόνασμα το οποίο έχει αποτελέσει αντικείμενο κριτικής διεθνώς, όπως από την κυβέρνηση του κ. Ντόναλντ Τραμπ, καθώς θεωρείται ότι το γερμανικό εμπορικό ισοζύγιο υποδηλώνει ανεπαρκείς εγχώριες επενδύσεις που θα μπορούσαν να βλάψουν την οικονομική ανάπτυξη της χώρας μακροπρόθεσμα και να συμβάλλουν σε ανισορροπίες στην παγκόσμια οικονομία.
Σε ό,τι αφορά το εμπόριο της Γαλλίας, τον περασμένο Ιούλιο το εμπορικό έλλειμμα της χώρας ανήλθε σε 6 δις ευρώ, αρκετά αυξημένο σε σχέση με το έλλειμμα ύψους 4,9 δις ευρώ τον περασμένο Ιούνιο. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της γαλλικής κυβέρνησης, τον περασμένο Ιούλιο οι συνολικές εισαγωγές της Γαλλίας άγγιξαν σε αξία τα 45,3 δις ευρώ, αυξημένες κατά 3% σε σχέση με τον Ιούνιο του 2016, ενώ οι εξαγωγές της χώρας τον περασμένο Ιούλιο ανήλθαν σε 39,3 δις ευρώ, ελαφρά αυξημένες κατά 0,5% από τον περασμένο Ιούνιο. Όπως προκύπτουν από τα στοιχεία, το συνολικό εμπορικό έλλειμμα της Γαλλίας τον περασμένο Ιούλιο έχει διευρυνθεί σε 62,5 δις ευρώ έναντι των 48,3 δις ευρώ τον Ιούλιο του 2016.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/FOCKE STRANGMANN
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υποδομές κέντρων δεδομένων (data centers) καθιστά τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δίκτυα ανίσχυρα να παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ στον σωστό…
Νωχελική παραμένει η δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων το 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Allied, 703 πλοία χωρητικότητας 48,4 εκατ. dwt άλλαξαν χέρια…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας πλήθους βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης και της ναυτιλίας. Στο πλαίσιο αυτό, τα κράτη, ειδικότερα αυτά της ΕΕ, αναζητούν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ