
Της Μαρίας Μπερτζελέτου, Ναυτιλιακής Αναλύτριας
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ απέρριψε τον περασμένο μήνα την πρόταση της Κίνας για τη μείωση της πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας του χάλυβα, παρά το γεγονός ότι ορισμένοι από τους κορυφαίους συμβούλους του υποστήριξαν την πρόταση, ανέφεραν οι Financial Times, επικαλούμενοι ανθρώπους εξοικειωμένους με το θέμα.
Το Πεκίνο πρότεινε τη μείωση της πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας του χάλυβα κατά 150 εκατομμύρια τόνους μέχρι το 2022 σε μια συμφωνία που απορρίφθηκε δύο φορές από τον πρόεδρο της Αμερικής και παρότρυνε τους συμβούλους να βρουν τρόπους επιβολής δασμών στις εισαγωγές από την Κίνα.
Η συμφωνία εγκρίθηκε από τον υπουργό Εμπορίου των Ηνωμένων Πολιτειών Wilbur Ross μία εβδομάδα πριν από την πραγματοποίηση υψηλού επιπέδου οικονομικού διαλόγου ανάμεσα στους αξιωματούχους των ΗΠΑ και της Κίνας, πρόσθεσαν οι Financial Times επικαλούμενοι έναν υπάλληλο των ΗΠΑ και ένα άλλο πρόσωπο εξοικειωμένο με το θέμα.
Η εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου Natalie Strom αρνήθηκε να σχολιάσει τις «εικαζόμενες εσωτερικές συζητήσεις» μεταξύ του προέδρου και των μελών του υπουργικού συμβουλίου του, όταν επικοινώνησε μαζί της το διεθνές πρακτορείο ειδήσεων Reuters. Την περασμένη εβδομάδα, τα στελέχη της αμερικανικής βιομηχανίας χάλυβα απευθύνθηκαν στον Τραμπ για άμεσους περιορισμούς εισαγωγών σε επιστολή που είδε το Reuters, λέγοντας ότι η βιομηχανία υπέφερε από τις συνέπειες της αδράνειας της κυβέρνησης.
Οι συνολικές εισαγωγές χάλυβα τον Ιούλιο αυξήθηκαν κατά 22% από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με το αμερικανικό ινστιτούτο σιδήρου και χάλυβα. Πηγές αναφέρουν ότι η πίεση για το εμπόριο μεταξύ Κίνας και Ηνωμένων Πολιτειών φαίνεται πιθανό να αυξηθεί στο μέλλον και το Πεκίνο θα πρέπει να προετοιμαστεί. Τέλος αναφέρεται ότι θα ήταν συνετό η Κίνα να μην επικεντρωθεί υπερβολικά στις ενέργειες της διοίκησης του Τραμπ αλλά να αρχίσει να εκπονεί αντιπολιτευτικά μέτρα εναντίον των Ηνωμένων Πολιτειών, ώστε να κερδίσει ένα ανώτερο χέρι.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/MARK CHINA OUT
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Προ των πυλών βρίσκονται οι νέες αυξήσεις στην παραγωγή πετρελαίου του OPEC+, καθώς τα μέλη του Οργανισμού συμφώνησαν να επιταχύνουν την άρση των περικοπών…
Η πρόσφατη υπογραφή μνημονίου συνεργασίας (MOU) μεταξύ της Σιέρα Λεόνε και των εταιρειών Ceca και AG&P συνιστά ορόσημο για την ανάπτυξη των ενεργειακών υποδομών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ