
Σύμφωνα με το κρατικό κινεζικό πρακτορείο Xinhua, η πρόσφατη επίσκεψη του Κινέζου Πρέσβη κ. Liu Xiaoming στη Μεγάλη Βρετανία έγινε για να καταστήσει σαφές ο αξιωματούχος της κινεζικής διπλωματικής αποστολής ότι οι επενδύσεις της Κίνας στην Αγγλία γίνονται για το συμφέρον των δύο χωρών και δεν αποτελούν απειλή για την εθνική ασφάλεια της Βρετανίας.
Ο κ. Xiaoming επεσήμανε ότι έχουν γίνει προς το παρόν επενδύσεις σε διάφορους τομείς της οικονομίας της Βρετανίας από κινέζικα μη χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, αξίας $23,2 δις, οι οποίες οδηγούν σε δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, προωθώντας την πράσινη ανάπτυξη σε διάφορες δραστηριότητες, καθώς και την οικονομική ευημερία στην Αγγλία. Ο ίδιος ανέφερε επιπλέον ότι μετά το Brexit η Μεγάλη Βρετανία θα πρέπει να είναι «ανοιχτή» στην προσέλκυση ξένων επενδύσεων στην χώρα.
Όπως αναφέρει το πρακτορείο Xinhua, η δέσμευση του Λονδίνου στην προώθηση πολιτικών για υπεράσπιση των αρχών του ελεύθερου εμπορίου και βελτιωμένων συνθηκών για εμπορικές συναλλαγές μεταξύ της χώρας και των υπολοίπων κρατών αποτελεί κλειδί για τη συνεχή ανάπτυξη της βρετανικής οικονομίας. Ωστόσο τόσο τα βρετανικά ΜΜΕ όσο και οι βουλευτές όλων των πολιτικών παρατάξεων και στις δύο Βουλές στέκονται μάλλον αρνητικά και φιλύποπτα στις προθέσεις του Πεκίνου.
Η εξαγορά βιομηχανιών, επιχειρήσεων αλλά και ακινήτων με τεράστια εμπορική ή ιστορική σημασία από τους Κινέζους τόσο στο Λονδίνο όσο και στην αγγλική επαρχία θεωρείται από πολλούς πρόκληση που “χτυπά” άσχημα στο εθνικό συναίσθημα του μέσου Βρετανού. Πολλοί μάλιστα υποστηρίζουν ότι η “επέλευση” των Κινέζων αλλάζει τα εργασιακά δεδομένα και την κουλτούρα πολλών επιχειρήσεων προκαλώντας αβεβαιότητα και ανασφάλεια σε εργαζομένους αλλά και συνεργάτες ενώ παράλληλα η αγοραστική μανία, ειδικά για κατοικίες των Κινέζων εκτοξεύει τις τιμές σε πολλές γειτονιές των μεγάλων πόλεων ειδικά στη νότια Αγγλία.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/WILL OLIVER
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ