
Τις 9.168 υπογραφές φαίνεται πως έχει συγκεντρώσει, μέχρι στιγμής, η διαδικτυακή καμπάνια πολιτών που αφορά στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κύπρου με την Ελλάδα. Η εκστρατεία δημιουργήθηκε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Avaaz, τον Ιούλιο του 2016. Αναλυτικά το ψήφισμα μπορείτε να βρείτε εδώ.
Με αφορμή τη συγκεκριμένη διαδικτυακή εκστρατεία, ο Επιχειρηματικός Σύνδεσμος Κύπρου– Ελλάδας ανέφερε ότι ο μόνος εφικτός τρόπος για να υλοποιηθεί αυτή η σύνδεση είναι η επιχορήγηση της γραμμής.
Όπως αναφέρεται, χαρακτηριστικά, σε σχετικό δελτίο Τύπου του Συνδέσμου “πάντοτε οι συζητήσεις κατέληγαν στο ότι η σύνδεση αυτή δεν θα ήταν οικονομικά συμφέρουσα για καμία ναυτιλιακή εταιρεία, οπότε το εγχείρημα εγκαταλειπόταν (…) αν γίνει μια σωστή και λεπτομερής κοστολόγηση της ακτοπλοϊκής γραμμής Κύπρου – Ελλάδας και αν οι δύο κυβερνήσεις αποδεχθούν να την επιχορηγήσουν -με δικά τους χρήματα και ίσως ευρωπαϊκά κονδύλια-, τότε μπορεί να καταστεί εφικτή.”
Σύμφωνα με την ψηφιακή έκδοση της εφημερίδας Πολίτης, από το Τμήμα Εμπορικής Ναυτιλίας της Κύπρου έχει εκτιμηθεί ότι με δεδομένο πως η απόσταση από το λιμάνι Λεμεσού μέχρι τον Πειραιά είναι περίπου 600 ναυτικά μίλια η διάρκεια του ταξιδιού θα άγγιζε τις 30 ώρες. Με βάση, λοιπόν, υπολογισμούς που έχουν γίνει για να είναι συμφέρουσα μια τέτοια ακτοπλοϊκή σύνδεση θα πρέπει το πλοίο, που θα δρομολογηθεί στη συγκεκριμένη γραμμή, να μεταφέρει σε κάθε δρομολόγιο γύρω στους 400- 600 επιβάτες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ