
Τις 9.168 υπογραφές φαίνεται πως έχει συγκεντρώσει, μέχρι στιγμής, η διαδικτυακή καμπάνια πολιτών που αφορά στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κύπρου με την Ελλάδα. Η εκστρατεία δημιουργήθηκε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Avaaz, τον Ιούλιο του 2016. Αναλυτικά το ψήφισμα μπορείτε να βρείτε εδώ.
Με αφορμή τη συγκεκριμένη διαδικτυακή εκστρατεία, ο Επιχειρηματικός Σύνδεσμος Κύπρου– Ελλάδας ανέφερε ότι ο μόνος εφικτός τρόπος για να υλοποιηθεί αυτή η σύνδεση είναι η επιχορήγηση της γραμμής.
Όπως αναφέρεται, χαρακτηριστικά, σε σχετικό δελτίο Τύπου του Συνδέσμου “πάντοτε οι συζητήσεις κατέληγαν στο ότι η σύνδεση αυτή δεν θα ήταν οικονομικά συμφέρουσα για καμία ναυτιλιακή εταιρεία, οπότε το εγχείρημα εγκαταλειπόταν (…) αν γίνει μια σωστή και λεπτομερής κοστολόγηση της ακτοπλοϊκής γραμμής Κύπρου – Ελλάδας και αν οι δύο κυβερνήσεις αποδεχθούν να την επιχορηγήσουν -με δικά τους χρήματα και ίσως ευρωπαϊκά κονδύλια-, τότε μπορεί να καταστεί εφικτή.”
Σύμφωνα με την ψηφιακή έκδοση της εφημερίδας Πολίτης, από το Τμήμα Εμπορικής Ναυτιλίας της Κύπρου έχει εκτιμηθεί ότι με δεδομένο πως η απόσταση από το λιμάνι Λεμεσού μέχρι τον Πειραιά είναι περίπου 600 ναυτικά μίλια η διάρκεια του ταξιδιού θα άγγιζε τις 30 ώρες. Με βάση, λοιπόν, υπολογισμούς που έχουν γίνει για να είναι συμφέρουσα μια τέτοια ακτοπλοϊκή σύνδεση θα πρέπει το πλοίο, που θα δρομολογηθεί στη συγκεκριμένη γραμμή, να μεταφέρει σε κάθε δρομολόγιο γύρω στους 400- 600 επιβάτες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Κυκλοφόρησε η ετήσια ειδική έκδοση της Lloyd’s List με τις 100 προσωπικότητες και σημαντικούς παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια ναυτιλία για το…

Τα τελευταία στοιχεία της Υπηρεσίας Κλιματικής Αλλαγής Copernicus (C3S) της ΕΕ επιβεβαιώνουν μια ανησυχητική κανονικότητα, σύμφωνα με το Reuters. Tο 2025 αναμένεται να καταγραφεί…

Μια τεκτονική αλλαγή συντελείται στον παγκόσμιο ανταγωνισμό για την ηγεμονία στην τεχνητή νοημοσύνη, καθώς το ενδιαφέρον μετατοπίζεται από τα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και τον…

Ένα ακόμα πλοίο-κόσμημα καθελκύστηκε από το ναυπηγείο Fincantieri στην Ιταλία. Πρόκειται για το «Seven Seas Prestige», ένα από τα δύο πολυτελέστατα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς,…

Ο γαλλικός κολοσσός της εφοδιαστικής αλυσίδας, CMA CGM, σχεδιάζει την έκδοση τριετών ομολόγων για τη συγκέντρωση σημαντικών κεφαλαίων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters,…

Δύο νέες ρήτρες για χρήση στις συμφωνίες αγοραπωλησιών πλοίων, με στόχο να αντιμετωπιστούν κίνδυνοι συμμόρφωσης με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, υιοθέτησε η BIMCO. Σύμφωνα με…

Την έναρξη της κατασκευής του μελλοντικού τερματικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας ανακοίνωσε πρόσφατα η PhilaPort. Πρόκειται για μια έκταση 16 έικρ δίπλα…

Την περαιτέρω εμβάθυνση του αποτυπώματός της στην ινδική αγορά δρομολογεί η Amazon, ανακοινώνοντας νέο επενδυτικό πλάνο ύψους άνω των $35 δισ. με ορίζοντα το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ