
Ένα αμερικανικό ταχύπλοο καταμαράν, κατασκευασμένο για πολεμικούς σκοπούς έφτασε λαβωμένο αυτές τις μέρες στην Ελλάδα προκειμένου να εξεταστεί η δυνατότητα μετασκευής του, έτσι ώστε να εξυπηρετήσει ανάγκες της ελληνικής, και όχι μόνο, ακτοπλοΐας.
Ο κ. Μάριος Ηλιόπουλος, που βρίσκεται στο πηδάλιο της Seajets, έφερε στην Ελλάδα το HSV-2, το οποίο αρχικά κατασκευάστηκε ως ταχύπλοο μεταγωγικό, (μπορεί να μεταφέρει ακόμα και άρματα μάχης) για τις ανάγκες των ΗΠΑ. Το σκάφος το οποίο είχε πουληθεί σε αραβικά συμφέροντα (ΗΑΕ) χτυπήθηκε από πύραυλο ενώ έπλεε ανοικτά της Υεμένης.
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, έχει καταστραφεί ολοκληρωτικά η γέφυρα και οι χώροι ενδιαίτησης αλλά και φιλοξενίας (μεταφορά στρατιωτικού προσωπικού). Άθικτες όμως παραμένουν οι μηχανές του caterpillar, που φτάνουν τα 48 ν.μ και οι οποίες έχουν την δυνατότητα, θεωρητικά τουλάχιστον, να μετατραπούν σε duel fuel.
Είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, και σήμερα παραμένει “δεμένο” σε ναυπηγείο στο κόλπο της Ελευσίνας, καθώς έχουν ξεκινήσει ήδη οι συζητήσεις για τις δυνατότητες επισκευής του.
https://www.youtube.com/watch?v=WTNeEYlO3Iw
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ