
Ιδρύθηκε και επίσημα η νέα συμμαχία «Ocean Network Express» (ONE), από τις εταιρείες Kawasaki Kisen Kaisha (K Line), Mitsui O.S.K. Lines (MOL) και Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK).
Όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενό μας άρθρο, πρόκειται για μια συνεργασία στον τομέα της θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, στο πλαίσιο της οποίας οι τρεις εταιρείες (K Line, MOL, NYK) θα ενοποιήσουν τις ναυτιλιακές τους δραστηριότητες, καθώς και την διαχείριση τερματικών σταθμών σε παγκόσμιο επίπεδο, με εξαίρεση όσους τερματικούς σταθμούς διαχειρίζονται στην Ιαπωνία.
Στις 7 Ιουλίου 2017 οι τρεις εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προχώρησαν στην δημιουργία μιας μητρικής εταιρείας της ONE στο Τόκιο και μιας εταιρείας εκμετάλλευσης στη Σιγκαπούρη.
Για την ίδρυση της ΟΝΕ, οι τρείς ιαπωνέζικες εταιρείες χρειάστηκε να πάρουν έγκριση όπου απαιτείτο από αρμόδιους φορείς για τη συμμόρφωσή τους με τους τοπικούς νόμους περί ανταγωνισμού. Μόνο η Νότια Αφρική δεν ενέκρινε την σύμπραξη των εταιρειών, καθώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας απέρριψε την ίδρυση της συμμαχίας.
Ωστόσο, την περασμένη εβδομάδα οι K Line, MOL και NYK ανακοίνωσαν ότι θα καταφέρουν να πάρουν την απαιτούμενη έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Νότιας Αφρικής, πριν την 1η Απριλίου 2018, όταν και θα ξεκινήσει η ONE τη λειτουργία της.
Η «Ocean Network Express» εκτιμάται ότι θα αποτελέσει μία από τις μεγαλύτερες συμμαχίες στη ναυλαγορά των εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, καθώς υπολογίζεται ότι θα διαθέτει στόλο χωρητικότητας 1,4 εκατ. TEUs, ο οποίος θα δραστηριοποιείται σε 90 χώρες, κατέχοντας το 7% της παγκόσμιας αγοράς.
Φωτό: kline.co.id
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με ανακοίνωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ