
Ιδρύθηκε και επίσημα η νέα συμμαχία «Ocean Network Express» (ONE), από τις εταιρείες Kawasaki Kisen Kaisha (K Line), Mitsui O.S.K. Lines (MOL) και Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK).
Όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενό μας άρθρο, πρόκειται για μια συνεργασία στον τομέα της θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, στο πλαίσιο της οποίας οι τρεις εταιρείες (K Line, MOL, NYK) θα ενοποιήσουν τις ναυτιλιακές τους δραστηριότητες, καθώς και την διαχείριση τερματικών σταθμών σε παγκόσμιο επίπεδο, με εξαίρεση όσους τερματικούς σταθμούς διαχειρίζονται στην Ιαπωνία.
Στις 7 Ιουλίου 2017 οι τρεις εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προχώρησαν στην δημιουργία μιας μητρικής εταιρείας της ONE στο Τόκιο και μιας εταιρείας εκμετάλλευσης στη Σιγκαπούρη.
Για την ίδρυση της ΟΝΕ, οι τρείς ιαπωνέζικες εταιρείες χρειάστηκε να πάρουν έγκριση όπου απαιτείτο από αρμόδιους φορείς για τη συμμόρφωσή τους με τους τοπικούς νόμους περί ανταγωνισμού. Μόνο η Νότια Αφρική δεν ενέκρινε την σύμπραξη των εταιρειών, καθώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας απέρριψε την ίδρυση της συμμαχίας.
Ωστόσο, την περασμένη εβδομάδα οι K Line, MOL και NYK ανακοίνωσαν ότι θα καταφέρουν να πάρουν την απαιτούμενη έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Νότιας Αφρικής, πριν την 1η Απριλίου 2018, όταν και θα ξεκινήσει η ONE τη λειτουργία της.
Η «Ocean Network Express» εκτιμάται ότι θα αποτελέσει μία από τις μεγαλύτερες συμμαχίες στη ναυλαγορά των εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, καθώς υπολογίζεται ότι θα διαθέτει στόλο χωρητικότητας 1,4 εκατ. TEUs, ο οποίος θα δραστηριοποιείται σε 90 χώρες, κατέχοντας το 7% της παγκόσμιας αγοράς.
Φωτό: kline.co.id
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ