
Η κορεάτικη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, SM Line, συνεχίζει την αναπτυξιακή της πολιτική, έχοντας ως στόχο μέχρι τα τέλη του τρέχοντος έτους να έχει εντάξει άλλα εννέα πλοία στον στόλο της, τα οποία θα εκτελούν ενδοασιατικά δρομολόγια, αλλά και δρομολόγια με προορισμό το Long Beach (Η.Π.Α.).
Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος της SM Line, κ. Ki Hun Kwon, ανέφερε ότι η εταιρεία σκοπεύει να αποκτήσει πέντε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 8.500 TEUs και άλλα τέσσερα, χωρητικότητας 5.000 TEUs. Με την απόκτηση αυτών των πλοίων, η SM Line θα διαθέτει 26 πλοία.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η SM Line αποτελεί μια νέα ναυτιλιακή εταιρεία της Νότιας Κορέας, η οποία κάνει ένα δυναμικό άνοιγμα στη ναυλαγορά των εμπορευματοκιβωτίων. Από τον περασμένο Δεκέμβριο που ιδρύθηκε η εταιρεία έχει εισέλθει δυναμικά στην εν λόγω αγορά με την απόκτηση αλλά και τη ναύλωση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Στόχος της SM Line είναι να γίνει τα επόμενα χρόνια μία από τις 20 κορυφαίες εταιρείες στην συγκεκριμένη ναυλαγορά. Επιπλέον, η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο, μέχρι τα τέλη του 2018, τα έσοδα από τις δραστηριότητές της να ξεπεράσουν τα $835 εκατ.
Φωτό: smlines.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ