
Η εταιρεία Petredec Holdings (Eastern) PTE LTD, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες σε αριθμό διαχειριζόμενων πλοίων μεταφοράς LPG, ανακοίνωσε ότι παρήγγειλε δύο πλοία μεταφοράς υγροποιημένου πετρελαϊκού αερίου από τα κινέζικα ναυπηγεία «Jiangnan Shipyard (Group) Co. Ltd».
Συγκεκριμένα, η παραγγελία αφορά δύο πλοία μεταφοράς LPG, κατηγορίας VLGC (Very Large Gas Carriers), χωρητικότητας 84.000 κ.μ. το καθένα, με την προοπτική να ναυπηγηθούν στο μέλλον δύο ακόμη αδελφά πλοία.
Η ναυπήγηση θα γίνει σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εταιρείας για υψηλές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας και με γνώμονα τους διεθνείς κανονισμούς σχετικά με το Ballast Water Treatment System, το NOX Tier III και τον IGC Code (International Gas Carrier Code).
Οι παραδόσεις των δύο νεότευκτων πλοίων αναμένεται να πραγματοποιηθούν το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο του 2019, αντίστοιχα, αυξάνοντας τον αριθμό του στόλου της Petredec σε 19 πλοία μεταφοράς LPG.
Σύμφωνα με τον κ. Giles Fearn, Chief Executive της Petredec, «η εταιρεία συνεχίζει να είναι μία από τις κορυφαίες παγκοσμίως στην μεταφορά LPG και είμαι πολύ ευτυχής που η Petredec επεκτείνει το στόλο της και τη δραστηριότητά της με τη ναυπήγηση αξιόπιστων και οικονομικά αποδοτικών πλοίων».
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Petredec διακινεί σε ετήσια βάση πάνω από 12 εκατ. τόνους LPG (υγροποιημένο προπάνιο και βουτάνιο) και έχει υπό τη διαχείρισή της πάνω από 70 πλοία μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου.
Φωτό: petredec.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η αγορά πετρελαίου επιδεικνύει τάσεις σταθεροποίησης, με τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του Brent να διαμορφώνονται σήμερα στα $62,14 και του WTI στα $58,05/βαρέλι, διατηρώντας…

Την οριστική ολοκλήρωση της στρατηγικής κίνησης για την απόκτηση ισχυρού μειοψηφικού ποσοστού στην TORM ανακοίνωσε η Hafnia Limited, επισφραγίζοντας και τυπικά τη συμφωνία αγοραπωλησίας…

Η επιστροφή στη θαλάσσια αρτηρία της Ερυθράς Θάλασσας σε σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα διαφαίνεται πιο πιθανή μέρα με τη μέρα, σύμφωνα με την ΒΙΜCO,…

Κάλεσμα προς τα εγχώρια ναυπηγεία να καταθέσουν προτάσεις για τη ναυπήγηση έως τεσσάρων product tankers διπλού καυσίμου απηύθυνε πρόσφατα η Shipping Corporation of India…

Η εντυπωσιακή αύξηση των ροών ρωσικού αερίου μέσω αγωγών προς την Κίνα αδυνατεί να μεταφραστεί σε ισοδύναμο οικονομικό όφελος για τη Μόσχα –σύμφωνα με…

Η DHL Global Forwarding και η CMA CGM κάνουν ένα σημαντικό βήμα προς την αποανθρακοποίηση των παγκόσμιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων. Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να…

Η δευτερογενής αγορά ξηρού φορτίου το 2025 χαρακτηρίζεται από ισχυρή ρευστότητα, με τους Έλληνες πλοιοκτήτες ωστόσο να κινούνται με σαφή διάθεση ποιοτικής αναδιάρθρωσης και…

Άνοδο των εσόδων από τις εξαγωγές εμπορευμάτων βλέπει η Αυστραλία για το 2026, καθώς συνεχίζεται το ράλι του χρυσού και το σιδηρομετάλλευμα αποδεικνύεται ανθεκτικό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ