
Η Carnival Corporation & plc, ο μεγαλύτερος όμιλος κρουαζιέρας παγκοσμίως και ο θυγατρικός της όμιλος Costa Group, ανακοίνωσαν ότι σχεδιάζουν την πρόσληψη 4.500 ατόμων ιταλικής εθνικότητας μέχρι το 2022. Τα άτομα αυτά θα προσληφθούν ως μέλη πληρώματος για τα υπάρχοντα αλλά και τα νέα κρουαζιερόπλοιά τους που πρόκειται να παραληφθούν τα επόμενα χρόνια.
Μέχρι στιγμής, όλα τα κρουαζιερόπλοια της Carnival Corp. εκτιμάται ότι απασχολούν 5.000 άτομα, γεγονός που δείχνει ότι το προσωπικό του ομίλου στη θάλασσα σχεδόν θα διπλασιαστεί τα επόμενα πέντε χρόνια. Το γεγονός αυτό αποδίδεται στην αύξηση του στόλου, ως αποτέλεσμα της αύξησης της ζήτησης τα τελευταία χρόνια στον χώρο της κρουαζιέρας.
Συγκεκριμένα, η Costa Group ανακοίνωσε ότι το περασμένο έτος ο στόλος της μετέφερε 3 εκατ. επιβάτες, αύξηση κατά 13% σε σχέση με το 2015. Το 2017 ο όμιλος Costa Group, στον οποίο ανήκουν οι Costa Cruises, AIDA Cruises και Costa Asia, αναμένει περαιτέρω αύξηση της επιβατικής κίνησης, καθώς πρόσφατα παρέλαβε το νέο του κρουαζιερόπλοιο «AIDAperla», χωρητικότητας 124.100 GT και μεταφορικής ικανότητας 3.330 επιβατών, το οποίο θα δραστηριοποιείται στην Μεσόγειο.
Σε ό,τι αφορά την Carnival Corp. o CEO του ομίλου, Arnold Donald, ανέφερε ότι ο όμιλος αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ξένους επενδυτές στην Ιταλία, συνεισφέροντας σημαντικά στην οικονομία της χώρας. Ο ίδιος προσέθεσε ότι από το 1990 η Carnival Corp. έχει παραγγείλει τουλάχιστον 68 κρουαζιερόπλοια σε ιταλικά ναυπηγεία, ενώ άλλα 10 βρίσκονται υπό παραγγελία, συνολικής αξίας €32 δις.
Επιπλέον, τόσο η Carnival Corp. όσο και η Costa Group, συμβάλλουν στην απασχόληση εργατικού δυναμικού της Ιταλίας, καθώς αποτελούν τους κύριους εργοδότες των Ιταλών ναυτικών. Ένας ακόμα τομέας στον οποίο συνεισφέρουν σημαντικά οι δύο όμιλοι είναι τα λιμάνια της Ιταλίας, καθώς το περασμένο έτος η επιβατική κίνηση στα λιμάνια της χώρας ανήλθε σε 6,5 εκατ. επιβάτες.
Φωτό: aida.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ