
Η Kyklades Maritime Corporation προχώρησε σε παραγγελία για πέντε δεξαμενόπλοια τύπου Aframax, με δικαίωμα (option) ναυπήγησης δύο ακόμα πλοίων. Τα νέα πλοία, χωρητικότητας έκαστο 115.000 dwt, θα κατασκευαστούν από τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Sungdong Shipbuilding & Marine Engineering’s Co. Ltd.
Να σημειωθεί ότι η Kyklades Maritime Corporation έχει επιλέξει να ναυπηγήσει πλοία της τόσο σε νοτιοκορεατικά όσο και σε ιαπωνικά ναυπηγεία.
Ωστόσο, με τα ναυπηγεία Sungdong Shipbuilding & Marine Engineering’s έχει μία στενή συνεργασία, έχοντας ήδη παραλάβει δύο δεξαμενόπλοια τύπου Suezmax, ένα πέρυσι κι ένα εφέτος. Στελέχη της ελληνικής ναυτιλιακής εταιρείας δηλώνουν ευχαριστημένα τόσο από την ποιότητα εργασίας και κατασκευής των πλοίων, όσο και ως προς την τήρηση των χρόνων παράδοσής τους.
Τα δύο πρώτα δεξαμενόπλοια αναμένεται να παραδοθούν στην Kyklades Maritime Corporation το τρίτο τρίμηνο του 2018, ενώ τα υπόλοιπα τρία το πρώτο και δεύτερο τρίμηνο του 2019.
Επιπλέον, η ναυτιλιακή αναμένει το 2018 την παραλαβή από τα ιαπωνικά ναυπηγεία Japan Marine United (JMU) δύο ακόμα δεξαμενόπλοια τύπου Suezmax, έκαστο χωρητικότητας 157.100 dwt.
Υψηλόβαθμο στέλεχος της Kyklades Maritime Corporation σημειώνει στα Ναυτικά Χρονικά, ότι η ναυτιλιακή πιστεύει «στα νέας τεχνολογίας καράβια» και θέλει «ανανέωση στα πλοία της» για να «ανταποκρίνονται πλήρως σε όλους τους διεθνείς κανονισμούς».
Η Kyklades Maritime έχει δέκα δεξαμενόπλοια στο στόλο της, που όλα φέρουν την ελληνική σημαία. Συγκεκριμένα διαθέτει τέσσερα δεξαμενόπλοια τύπου Aframax-LR2 (ναυπήγησης 2015), τέσσερα Aframaxes (ναυπήγησης 2012) και δύο Suezmaxes (ναυπήγησης 2016 και 2017).
Φωτό: kykmar.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Σημαντική οικονομική ώθηση αναμένεται να λάβει σύντομα ο ναυτιλιακός κλάδος του Ηνωμένου Βασιλείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική κυβέρνηση σε συνεργασία με…
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ