
Η Euronav NV ανακοίνωσε ότι πούλησε ένα από τα δύο παλαιότερα πλοία που διαθέτει. Συγκεκριμένα, το δεξαμενόπλοιο «TI Topaz», κατηγορίας VLCC, πουλήθηκε έναντι $21 εκατ. Σύμφωνα με την εταιρεία τα οικονομικά αποτελέσματα της πώλησης θα καταγραφούν στις οικονομικές καταστάσεις του δευτέρου τριμήνου του 2017.
Η παράδοση του «TI Topaz» στο νέο ιδιοκτήτη, του οποίου το όνομα δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμα, θα λάβει χώρα κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου του τρέχοντος έτους πριν τη διεξαγωγή του τρίτου special survey, το οποίο θα πραγματοποιηθεί από το νέο ιδιοκτήτη του πλοίου.
Με την ενέργεια αυτή, η Euronav στοχεύει στην ανανέωση του στόλου της με νέα πλοία προηγμένης τεχνολογίας, καθώς πρόσφατα είχε γίνει γνωστό ότι η εταιρεία παρήγγειλε από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries δυο Suezmax πλοία, κατηγορίας Ice Class 1C. Τα πλοία θα είναι υψηλών προδιαγραφών καθώς θα διαθέτουν ενισχυμένη δομή από χάλυβα αλλά και σύστημα ελέγχου εκπομπών αέριων ρύπων.
Αξίζει να αναφερθεί ότι το «TI Topaz», μεταφορικής ικανότητας 319.430 DWT, ναυπηγήθηκε το 2002 και εντάχθηκε στον στόλο της Euronav NV στις αρχές του 2005, συνεισφέροντας σημαντικά στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, κυρίως σε περιόδους με υψηλές τιμές ναύλων, όπως τα έτη 2005, 2006, 2008, 2010, 2015 και 2016.
Φωτό: euronav.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ